Skravletråd August 2016

Huset er et stykke fra mål, og lenger unna enn jeg hadde trodd for jeg hadde aldri trodd jeg skulle bake kaken etter middag! og lillesøster har vi rotet med søvnen til, de andre går tur med henne. Men bare kortere også våkner hun da etter en halvtime i stede for en drøy time for hun sover ikke lenge etter at vogna stopper. Så hun var krevende fra tre til vi gikk på badet halv sju.

Nå er mannen kommet hjem og vi har spist men jeg tror nok at jeg snart tar kvelden (ammer nå) etter at jeg har fått pakket inn gaven hans og litt sånn. Overlater da huset til mor og sønn som er nattedyr, og regner med at oppvasken blir tatt, ting havner på kjøkkenbordet igjen og stua og badet og gangen er relativt likt når jeg står opp selv om de legger seg så sent at de er trøtte på morgenen ;-)

I morgen skal uansett alle opp. Jeg har stått opp med babyen litt etter seks tre dager på rad, svigermor vekkes av ungene men blir liggende når de går og mannen har vært syk, derav at jeg har tatt flere dager i strekk
Helg blir det uansett:D
Hvor lenge blir svigermor?

Ser jeg er satt opp på par i uka fremover de neste ukene. Trolig noe med at stillingen ikke er helt inngått siden hun jeg skal vikariere for enda ikke er fullt sykemeldt selv om hun burde bli det pga formen
Lett blanding av vakter er sikkert greit:)

Holy! Jeg har da en snill samboer. Vi var på strømmen storsenter, går innom bokhandelen, jeg sier "se det har kommet en ny Harry potter bok jo" vi går for å spise, gubben sier han skal på do. Åå tror dere ikke han kommer tilbake med BOKA :o
Say whaaaaat!

Jeg og. Nå skulle jeg ønske jeg var supermamma, om det bare fantes... Lille og pappa sover, mor ser på tv for å roe ned litt. Nå synes jeg vi kan vinne i lotto eller noe sånt i steden snart :-)
Husk du er supermamma for barnet ditt❤️
Så krysser jeg fingre for lotto'n:P

Back
Topp