Skravletråd August 2016

Godt de har gått bra den stunden hun var der
Ja. Det er fremgang absolutt.

Viser seg at etter idag så tolerer hun fint de fleste bhg ansatte. Men ikke kontaktpersonen sin faktisk. Hun bare liker ikke henne.

Men de andre fikk skifte bleie på henne til og med

Bare en kjapp tur innom for å ønske dere en fin kveld :) Nå er det baking og så rydding frem til jeg stuper i natt Hehe

Hvordan gikk bhgdagen?
Den fikk strålende:-). Han storkoste seg:). Hadde komt noen tårer da en annen unge hadde klort han i ansiktet men roet seg fort når han fikk tutten. Så nå har han ett par små sår etter kloringen samt noen røde merker som får fra pannen/ved siden av øye og ned langs kinnet.

Snakka mer med han nå når jeg kom hjem. Det hadde faktisk gått fint bortsett fra at de ikke fikk henne til å sove mer. Hørtes bare dramatisk ut når bhg ringte meg 1400.

Når gubben kom innom halv 3 hadde hun smilt til han, men bare lekt videre :p
Så bra da

Ja. Det er fremgang absolutt.

Viser seg at etter idag så tolerer hun fint de fleste bhg ansatte. Men ikke kontaktpersonen sin faktisk. Hun bare liker ikke henne.

Men de andre fikk skifte bleie på henne til og med
He he de barna altså
Vet hvem de øiker og ikke

Ja det er sant. Ser den

Hun hadde fjerde dag idag
Første stund alene. 15 min først og siden hun ikke skrek panisk men mer sutregråt og var bare sur så la jeg henne 10. Og dro hjem. Gubben hent kl 1430

Da var hun trøtt og utrøstelig. Men stor fremgang idag :)
Så bra med fremgang. Her har han kun vært alene ett par timer. Hadde egentlig tenkt å ha en rolig, lang tilvenning med han og kose meg med den men med lillebror som selvsagt må til kiropraktor med ryggen og jeg med bekken så ble det ikke helt slik jeg hadde tenkt og håpet på. Heldigvis da at han tydeligvis tar det veldig fint;-)

Den fikk strålende:). Han storkoste seg:). Hadde komt noen tårer da en annen unge hadde klort han i ansiktet men roet seg fort når han fikk tutten. Så nå har han ett par små sår etter kloringen samt noen røde merker som får fra pannen/ved siden av øye og ned langs kinnet.
Så godt det går strålende da.

Hjemmelaget pizza
Det høres nydelig ut! Vi har vel 1 time igjen før vi er hjemme (alt etter om det passer med siste ferga). Tror vi bare må stoppe et sted og kjøpe med oss mat

Back
Topp