Den siste Harry potter bokaHva slags bok?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den siste Harry potter bokaHva slags bok?
Hva baker du?
God fredag ❤
Hva baker du?
Godt detaltsåStor fremgang![]()
Det skjønner jeg godtKjenner jeg er skikkelig stolt av henne idag jeg![]()
Det skql viDere og![]()
Det var det ogsåHøres godt ut![]()
Blir dere mange?Jeg har bakt sjokoladekake og skogsbærmuffins, så står sjokolade og bananmuffins for tur nå. Skal feire 1 års dagen til småen i morraså får jeg hive sammen bløtkake og pavlova i morgen tidlig Hehe
En riktig god fredag og helg til deg også ❤
Herlig ❤Holy! Jeg har da en snill samboer. Vi var på strømmen storsenter, går innom bokhandelen, jeg sier "se det har kommet en ny Harry potter bok jo" vi går for å spise, gubben sier han skal på do. Åå tror dere ikke han kommer tilbake med BOKA![]()
Say whaaaaat!
Ja. Det ble helt perfekt rett og slettDa løste det seg sikkert![]()
Svigermor drar i morgen, og nå som selskapet er over og guttungen vel feiret og lillesøster har fått sin første tann og jeg vet svigermor fylte oppvaskmaskinen mens jeg la yngste, så tenker jeg vi skal få de eldste i seng og roe ned og spille et spill i kveld før svigermor reiser hjem i morgen og så er det helg og så kommer hverdagen. Skolen på mandag fra 8.30Helg blir det uansett
Hvor lenge blir svigermor?
Blir dere mange?
Kos dere❤
Ååh nam nam nam!!Jeg har bakt sjokoladekake og skogsbærmuffins, så skal jeg lage sjokolade og bananmuffins nå og så blir det bløtkake og pavlova i morgen tidlig Hehe må passe på at det er nok kake til bursdagen![]()
Absolutt. Ble så stolt av henne npr jeg hørte at hun hadde spist godt og godtatt bleieskift og.Godt detaltså
Ja. Kl 9 på mandag leveres hun og vi prøver samme regime med at hun skal være alene etter pappaen har sagt ordentlig hadeDet skjønner jeg godt![]()
Satser på at hun føler seg skikkelig trygg neste uke![]()