Skravletråd August 2016

Morgen!:) hat du det bra da?
God morgen :) våkna nå vi :)
Hva bringer dagen?
Alt bra med deg, snuppa?:)
God morgen:D planer idag?
God morgen :) Her er det å jobbe litt ;) Så skal jeg hjem og sy litt ;) Ellers så er det ikke stort mye som skjer :p

Hva med der?

Goood morning Hope :)
Dere er så søte :)

Jeg skal til legen å få meg sykemelding ! Også skal jeg nyte resten av ferien min

Da ble det en liten spontantur til Hurum for å besøke samboers storebror :) vi skal på båttur :D

Prøver iherdig å underholde ei frøken som er trøtt allerede :p prøver å holde ut til 11 da det er tid for første lur når hun starter i bhg. Og en lur er nødvendig da to lurer ødelegger nattesøvnen totalt. Selv om den er dårlig i utgangspunktet :p trøtt mamma er ideløs på hva man skal finne på her hjemme :p
Hehe, lykke til med å engasjere trøtt snuppe:P

Hehe, lykke til med å engasjere trøtt snuppe:P
Det funka :p litt mat og masse lek. Hun er enda våken. Fant seg en lek med å løpe i gangen og klatre opp i vogna si og stå :p

Snart tid for lur på LJ. Gleder meg til å sove :p selv om jeg tipper det ikke blir så mye pga smertene i kroppen :/

Uff da
Har du vondt
Ja. Muskelsmertene. Er under utredning. Men ikke før i oktober. Har medisin som tvinger musklene til å slappe av, men kun på natta. Så på dagen er smertene der fullt ut,men de er noe mildere på dagen

Back
Topp