Da får mannen hjelpeTid kan man alltids få, men interesse er greit å hamen hva om eldstemann vil prøve?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da får mannen hjelpeTid kan man alltids få, men interesse er greit å hamen hva om eldstemann vil prøve?
![]()
God morgenGod kveldHjemme etter 14dagers ferie i dag. Kost oss masse!
Ja uvant og slitsomt.. Når endelig legging var blitt greit. Akkurat lært å.sovne av seg selv.. Gikk ikke i går..Da er det ikke rart han våkner, uvant det derBra det bare er for en periode
Ja det har fungert kjempe fint i mitt tilfelleSå spennende, lykke til da!
Jepp, har hytte litt oppi dalen så må ha en bil som kommer seg oppTil nå har vi måtte blitt hentet i bunn og kjørt opp av svigers
![]()
Krysser fingreneDet gjør hun helt sikkert![]()
Jaja får satse på at eldstemann ikke vil prøve det daDa får mannen hjelpe![]()
God morgenGod morgen! Hva bringer dagen?
Morgen!God morgen![]()
God morgen! Hva bringer dagen?
God morgenGod morgen![]()
Og nå er de i mye bedre humør etter å ha fått leke med vennene sine igjenDet er deilig å sende de bort janår de er i det humøret
Håper første dagen på jobb gikk fintGod kveld damer![]()
Har ikke skrivet her enda jeg!ble fullt opp med å begynne på jobb idag så spørs hvor mye skravling det blir i August :/
Er skikkelig sliten så jeg la meg allerede 21:30, men klarer ikke å putte vekk mobilenregner med at samboer kommer snart så må vel bare legge den vekk nå... Jeg sier godnatt!
![]()
Ikke noe mer planlagt ferie på meg dessverreDa har du fult program du da fram til ferien igjenDu skulle ha litt ferie igjen i september var det sånn?
Alt bra med deg, snuppa?Heia heia![]()
Håper du har sovet godt i nattLest ut boka mi så nå er det sovetid her også
Hva :O tok jeg så feilIkke noe mer planlagt ferie på meg dessverre![]()
Jaja, da får du kose deg i August God morgenGod morgen! Hva bringer dagen?
God morgenGod morgen![]()
God morgen! Hva bringer dagen?
God morgen![]()