Haha, virkelig investedHaha gjett om. Har fått masse bilde meldinger på messenger "sjekk denne her a, og denne"![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, virkelig investedHaha gjett om. Har fått masse bilde meldinger på messenger "sjekk denne her a, og denne"![]()
Jeg elsker å lese så det blir prioritert herLeser lite her... men har mye andre hobbyer... så får liksom ikke helt tid
Veldig koselig serieJaasyns serien er så koselig. Det er 7 sesonger på Netflix, så jeg har nok å se på i tiden framover
![]()
Jobb igjen om 14 dager. Så inntil da kan vi dele på dagtidHehe, det gjør du helt rett i!Du ska vel kanskje på jobb du, så da burde du få sove hele netter
![]()
Da er det ikke rart han våkner, uvant det derHer har han vært grei å legge siste ukene men flyttet sengen og det lagde problemer. Svigermor sover på rommet hand og passer når vi er på jobb. Skal være der denne uken. Å da må sengen til småen flyttes på..
Han har vært trøtt lenge men fant ikke roen. I natt våknet han i full panikk. Kom på.vårt rom og klamret seg rundt halsen min. Sov slik lenge.
Høres jo greit utfår du litt tid først
Vet ikke helt skal på ultralyd på torsdag og finne det ut. Bare håpe alt er greit
Kjører dere mye på fjellet eller har dårlig vei i område siden du ønsker slik bil?
God kveldGod kveldHjemme etter 14dagers ferie i dag. Kost oss masse!
God natt!God kveld damer![]()
Har ikke skrivet her enda jeg!ble fullt opp med å begynne på jobb idag så spørs hvor mye skravling det blir i August :/
Er skikkelig sliten så jeg la meg allerede 21:30, men klarer ikke å putte vekk mobilenregner med at samboer kommer snart så må vel bare legge den vekk nå... Jeg sier godnatt!
![]()
Haha, kan ta "noen episoder til" i morgen kveld ogsåDa er mannen på vei hjemsnart skal jeg legge meg. Er sykt trøtt. Men har sittet i flere timer og sagt til meg selv "en episode til av Gilmore girls, bare en til" nå går øya i kryss
![]()
God natt Trine BethNei nå skal jeg legge meg. God natt damer![]()
Det høres herlig ut da!Hihi ja. Litt rart første dagen bare. Var godt å komme hjem til nyvasket og ryddig hus iallfall
Det gjør hun helt sikkertI starten skal en av damene der ha et ekstra ansvar for henne sa de i brevet. Så håper hun blir fort trygg på henne iallefall![]()
Måtte se Kardashians ogsåHaha, kan ta "noen episoder til" i morgen kveld også![]()
Prøver å sove og legge vekk mobilen her og, men litt vanskelig i kveld kjenner jegGod kveld damer![]()
Har ikke skrivet her enda jeg!ble fullt opp med å begynne på jobb idag så spørs hvor mye skravling det blir i August :/
Er skikkelig sliten så jeg la meg allerede 21:30, men klarer ikke å putte vekk mobilenregner med at samboer kommer snart så må vel bare legge den vekk nå... Jeg sier godnatt!
![]()
Hei heiHeia heia![]()
God natt og sov godtNei nå skal jeg legge meg. God natt damer![]()
Ikke så rart, han er jo så litenHer har det vært litt opp og ned.
Frøkna var så glad for å være tilbake i barnehagen.
Lille U, not so much..
Enig med mannenMannen sier jeg må slutte å Google når jeg har vondt...
Skjønner ikke det