Skravletråd August 2016

Her har han vært grei å legge siste ukene men flyttet sengen og det lagde problemer. Svigermor sover på rommet hand og passer når vi er på jobb. Skal være der denne uken. Å da må sengen til småen flyttes på..

Han har vært trøtt lenge men fant ikke roen. I natt våknet han i full panikk. Kom på.vårt rom og klamret seg rundt halsen min. Sov slik lenge.

Høres jo greit ut :) får du litt tid først :)
Vet ikke helt skal på ultralyd på torsdag og finne det ut. Bare håpe alt er greit ;)

Kjører dere mye på fjellet eller har dårlig vei i område siden du ønsker slik bil?
Da er det ikke rart han våkner, uvant det der :) Bra det bare er for en periode :)

Ja det har fungert kjempe fint i mitt tilfelle :) Så spennende, lykke til da!

Jepp, har hytte litt oppi dalen så må ha en bil som kommer seg opp ;) Til nå har vi måtte blitt hentet i bunn og kjørt opp av svigers :p

Nei nå skal jeg legge meg. God natt damer :)

God kveld damer :)
Har ikke skrivet her enda jeg! :o ble fullt opp med å begynne på jobb idag så spørs hvor mye skravling det blir i August :/
Er skikkelig sliten så jeg la meg allerede 21:30, men klarer ikke å putte vekk mobilen :P regner med at samboer kommer snart så må vel bare legge den vekk nå... Jeg sier godnatt! :)
God natt! :)

God kveld damer :)
Har ikke skrivet her enda jeg! :o ble fullt opp med å begynne på jobb idag så spørs hvor mye skravling det blir i August :/
Er skikkelig sliten så jeg la meg allerede 21:30, men klarer ikke å putte vekk mobilen :P regner med at samboer kommer snart så må vel bare legge den vekk nå... Jeg sier godnatt! :)
Prøver å sove og legge vekk mobilen her og, men litt vanskelig i kveld kjenner jeg :) natta til deg også!

Back
Topp