Skravletråd August 2016

Noen meter ja :p litt til klær og en god del mønster så jeg har til jeg kommer over fint stoff her og der og vil lage kjole/topp eller bukse :) og ganske mange meter bånd og snorer til fremtidige babynest. Kjenner jeg må satse litt mer på syhobbyen. Er så gøy:)
Gleder meg til å se masse flotte bilder fra deg etterhvert:D

Hehe finne frem noe mat hun liker og la henne spise selv ;)
Men hva... fant ut brødet jeg trodde var nykjøpt var gammelt :p trodde vi hadde melon, men den var spist opp. Ser jeg må handle litt.. kanskje lage noen bananlapper :)

I alle fall når jeg har bursdag i morgen.
Vel. Ikke akkurat selskap, men kake må vi ha.
Og torsdag skal vi ha et lite selskap, så huset må ryddes og vaskes. Helst ikke det jeg har lyst å bruke bursdagen min på. Men så har vi også en stor, stappfull fryser med mat som må kastes. Og dokumenteres på liste og med bilder til forsikringsselskapet. Det må tas i dag, for i morgen har vi tømming av søppel. Jeg har kjøpt ekstra sekker så vi får levert alt på en gang.
Det siste er vel en utrolig kjedelig jobb med såpass mye ødelagt mat :(

Men hva... fant ut brødet jeg trodde var nykjøpt var gammelt :p trodde vi hadde melon, men den var spist opp. Ser jeg må handle litt.. kanskje lage noen bananlapper :)
Ja det høres lurt ut. Bra du sjekket relativt tidlig da så du ikke plutselig kl 11 fikk i henne litt mat ;)

I alle fall når jeg har bursdag i morgen.
Vel. Ikke akkurat selskap, men kake må vi ha.
Og torsdag skal vi ha et lite selskap, så huset må ryddes og vaskes. Helst ikke det jeg har lyst å bruke bursdagen min på. Men så har vi også en stor, stappfull fryser med mat som må kastes. Og dokumenteres på liste og med bilder til forsikringsselskapet. Det må tas i dag, for i morgen har vi tømming av søppel. Jeg har kjøpt ekstra sekker så vi får levert alt på en gang.
Gud det har jeg ikke jeg tenkt på at vi også må gjøre. .
Blir nok bursdag noen dager etter vi kommer hjem

Back
Topp