* Skravletråd - assistert befruktning *

Trodde seriøst ikke det skulle gå, svimmelhet, kvalme og svetten rant, men det gikk ;)
Nå har du brutt en barriere! :)
Du bør være stolt av deg selv :D
Neste gang så vil hodet spille mer på lag ;)

Nå skulle jeg bare blitt kvitt den hodepinen, så jeg er klar til å stå på scena fire timer igjen i kveld, dag seks på scena nå. Siste også og det er bra....

Nå skulle jeg bare blitt kvitt den hodepinen, så jeg er klar til å stå på scena fire timer igjen i kveld, dag seks på scena nå. Siste også og det er bra....
God bedring, og tvi tvi! :) Spennende å være på scenen da:) Synge/danse/spille?

Nå sitter vi på t-banen inn til Oslo, forsamtale på fertilitetssenteret kl 10. Er så spent, gruer meg masse faktisk O.o
Wish me luck;)
Masse lykke til!!! De er sååå hyggelige der, og kommer til å være så snille med dere!:) :D

Takk!!:) håper det altså! Skjønner ikke hvorfor jeg gruer meg så fælt, men men:)
Det er jo ikke så rart! Det er jo masse følelser og forventninger som spinner rundt i hodet og kroppen:) Dere kommer til å gå glisende ut derfra. For uansett hvorfor dere trenger hjelp, så skal de fikse det for dere!:D

Nå sitter jeg å tripper! Skal snart dra avgårde på ferie!! :D Bulgaria here I come!! :)

Nå sitter vi på t-banen inn til Oslo, forsamtale på fertilitetssenteret kl 10. Er så spent, gruer meg masse faktisk O.o
Wish me luck;)
Masse lykke til! :)
Det kommer til å gå bra, husk at dette er 'første' steget i behandlingen for å få hjelp til å lage baby :D

Back
Topp