Godt jobba!!'Jeg klarte det!!! Hurra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt jobba!!'Jeg klarte det!!! Hurra
Haha så bra töffingJeg klarte det!!! Hurra
Trodde seriøst ikke det skulle gå, svimmelhet, kvalme og svetten rant, men det gikkFlinka!!!
Nå har du brutt en barriere!Trodde seriøst ikke det skulle gå, svimmelhet, kvalme og svetten rant, men det gikk
Ja håper det, skal ta de på morran selv hvertfall. Så er jeg litt forberedt om jeg må ta morgen og kveld hvis gubben må bort på jobb..Nå har du brutt en barriere!
Du bør være stolt av deg selv
Neste gang så vil hodet spille mer på lag
God bedring, og tvi tvi! Spennende å være på scenen da Synge/danse/spille?Nå skulle jeg bare blitt kvitt den hodepinen, så jeg er klar til å stå på scena fire timer igjen i kveld, dag seks på scena nå. Siste også og det er bra....
Takk takk, synger i korGod bedring, og tvi tvi! Spennende å være på scenen da Synge/danse/spille?
Men nå er det slutt etter sju forestilling for full sal. Guri malla så gøy det har vært, men nå venter nye utfordringer i nytt kor i morgenTakk takk, synger i kor
Masse lykke til!!! De er sååå hyggelige der, og kommer til å være så snille med dere!Nå sitter vi på t-banen inn til Oslo, forsamtale på fertilitetssenteret kl 10. Er så spent, gruer meg masse faktisk
Wish me luck
Masse lykke til!!! De er sååå hyggelige der, og kommer til å være så snille med dere!
Det er jo ikke så rart! Det er jo masse følelser og forventninger som spinner rundt i hodet og kroppen Dere kommer til å gå glisende ut derfra. For uansett hvorfor dere trenger hjelp, så skal de fikse det for dere!Takk!! håper det altså! Skjønner ikke hvorfor jeg gruer meg så fælt, men men
Masse lykke til!Nå sitter vi på t-banen inn til Oslo, forsamtale på fertilitetssenteret kl 10. Er så spent, gruer meg masse faktisk
Wish me luck
Heldiggris!! Kos dere masse!!Nå sitter jeg å tripper! Skal snart dra avgårde på ferie!! Bulgaria here I come!!
lykke til!Nå sitter vi på t-banen inn til Oslo, forsamtale på fertilitetssenteret kl 10. Er så spent, gruer meg masse faktisk
Wish me luck
Det hørtes herlig ut, god tur!Nå sitter jeg å tripper! Skal snart dra avgårde på ferie!! Bulgaria here I come!!
Nå sitter vi på t-banen inn til Oslo, forsamtale på fertilitetssenteret kl 10. Er så spent, gruer meg masse faktisk
Wish me luck