* Skravletråd - assistert befruktning *

Jeg bruker swefilmer.com , ser bare på iPad og tlf:) er streaming, gratis, du må bare lage deg en brukernavn og passord. De legger ut dagen etter det går i USA:D

Jøss. Hvordan kan det være gratis? Mye reklame?

Ja det må du gjøre:) bare kommet ut to sesonger , men det blir vel rundt 45 episoder;) hvilke nettside bruker du?
Jeg bruker viasat appen på tv'en foreløpig, men etterhvert må jeg vel over på "free tv online" siden det bare er 4 sesonger der.

Jeg bruker swefilmer.com , ser bare på iPad og tlf:) er streaming, gratis, du må bare lage deg en brukernavn og passord. De legger ut dagen etter det går i USA:D

Nei, nå tuller du!'!! Kødd!!!? Nå blir jeg M.I.A fremover. Vampire diaries, the originals, pretty little liars.. (a)

Tusen tusen takk!!!

Det popper om en ny side med en eller to reklamer akkurat når du starter en episode , men ikke noe mer. Liker siden veldig godt, masse filmer og serier der:)

Oj. Det høres jo veldig bra ut! :)

Nei, nå tuller du!'!! Kødd!!!? Nå blir jeg M.I.A fremover. Vampire diaries, the originals, pretty little liars.. (a)

Tusen tusen takk!!!

Bare hyggelig!!;)Det er akkurat de seriene jeg ser på å:D nå er det bare et par dager til det begynner ny sesong av pretty little liars :):) det er pause i the originals og the vampire diaries.

Jeg henger langt etter USA på alle tre seriene vettu, så nå blir det "bed rest". Trasig at jeg ikke visste dette tidligere ;)

Kan noen si meg hvordan jeg skal klare å ta sprøytene selv??? Mannen min pleide og ta dem på meg og det gjør han nå også, men skal jo begynne med en ni på morran også og da er mannen på jobb...

Kan noen si meg hvordan jeg skal klare å ta sprøytene selv??? Mannen min pleide og ta dem på meg og det gjør han nå også, men skal jo begynne med en ni på morran også og da er mannen på jobb...

Jeg gjorde sprøyten klar og klemte sammen huden der nålen skulle inn. Så siktet jeg nålen mot punktet. Så kommer trikset ;) Jeg så en helt annen vei, satte inn nålen, det gjør jo ikke vondt egentlig. Så trykket jeg inn, sørget for at alt var satt, før jeg så ned og trakk nålen sakte ut igjen.

Når nålen først er inne så er det ikke så ille. Det er selve stikket som er ekkelt for hjernen, så hvis man ser bort så er det lettere. Syns jeg ihvertfall :)

Lykke til! Dette klarer du! :)

You can do it!!! Jeg heier på deg!:) :) :)

Noen som vet hvilke uker (eller fra til datoer) fertilitetssenteret i Oslo har feriestengt?
I fjor mener jeg de hadde stengt hele juli. Fra 4. Juli'ish...

Jeg gjorde sprøyten klar og klemte sammen huden der nålen skulle inn. Så siktet jeg nålen mot punktet. Så kommer trikset ;) Jeg så en helt annen vei, satte inn nålen, det gjør jo ikke vondt egentlig. Så trykket jeg inn, sørget for at alt var satt, før jeg så ned og trakk nålen sakte ut igjen.

Når nålen først er inne så er det ikke så ille. Det er selve stikket som er ekkelt for hjernen, så hvis man ser bort så er det lettere. Syns jeg ihvertfall :)

Lykke til! Dette klarer du! :)
Jeg synes det er vondt noen ganger når mannen gjør det, kommer ann på hvor han setter den. Men jeg må jo bare prøve.... Jeg vil jo virkelig det her.

Back
Topp