Lykke til i dagJeg sitter på toget inn til Oslo, skal på kontroll i dag, så spent.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til i dagJeg sitter på toget inn til Oslo, skal på kontroll i dag, så spent.
Hvordan er formen Bubbly? lenge til du skal teste?Lykke til i dag
Formen er grei Aaaltfor lenge til jeg skal teste. 10 juni er TD, men kommer nok til å svi av en teste eller to før detHvordan er formen Bubbly? lenge til du skal teste?
Takk takk, det trenger. Kjenner jeg gruer meg enda mer denne runden her når jeg vet hva jeg går til...Lykke til i dag
Det er jo ikke så rart! Det er jo masse følelser og forventninger som spinner rundt i hodet og kroppen Dere kommer til å gå glisende ut derfra. For uansett hvorfor dere trenger hjelp, så skal de fikse det for dere!
Masse lykke til!
Det kommer til å gå bra, husk at dette er 'første' steget i behandlingen for å få hjelp til å lage baby
Tilhører der selv De er så flinke der så. Lykke til!
Han har jeg og. Han er så utrolig snill Har hatt Holst også, men synes Nytun var mer imøtekommende for å gjøre andre nye ting på forsøkeneTakk! Hvem lege har du da? Hadde Nytun jeg, han var veldig hyggelig han
Han har jeg og. Han er så utrolig snill Har hatt Holst også, men synes Nytun var mer imøtekommende for å gjøre andre nye ting på forsøkene
Nr 1 var kort med menopur, orgalutran, og ovitrelle, cyclogest. 1 egg ut 1 egg inn, negativ test. Nr 2 var det samme. 0 egg ut. Nr. 3 var lang med suprecur, gonal-f, ovitrelle, prednisolon (bare i rugetiden), cyclogest. 9 egg ut, og 2 inn, resten overlevde ikke. Negativ test. Nr 4 var lang med suprecur, puregon, ovitrelle, fragmin (bare rugetid) og prednisolon (bare rugetid) og cyclogest. 17 egg ut pg 2 inn, resten overlevde ikke. Positiv test, men blør. Blodprøve på torsdagBra jeg har fått riktig førsteinntrykk av han
Jeg må vente på resultater fra noen blodprøver, men han trodde jeg måtte ha lang protokoll. Hadde håpet jeg slapp unna med kort skulle ringe tilbake i slutten av juni, får å få vite resultatet. Kunne event begynne med spray i juli, så jeg var klar til august
Hva har du hatt på forsøkene dine?
Nr 1 var kort med menopur, orgalutran, og ovitrelle, cyclogest. 1 egg ut 1 egg inn, negativ test. Nr 2 var det samme. 0 egg ut. Nr. 3 var lang med suprecur, gonal-f, ovitrelle, prednisolon (bare i rugetiden), cyclogest. 9 egg ut, og 2 inn, resten overlevde ikke. Negativ test. Nr 4 var lang med suprecur, puregon, ovitrelle, fragmin (bare rugetid) og prednisolon (bare rugetid) og cyclogest. 17 egg ut pg 2 inn, resten overlevde ikke. Positiv test, men blør. Blodprøve på torsdag
Det håper jeg ogSer ut som du fikk ut mange flere egg ved lang protokoll
Det har jeg ikke fått meg meg, da må jeg ta turen inn på dagboken din å lese meg opp litthåper virkelig blødningen er helt uskyldig og at spiren sitter helt til termin!
Takk! Hvem lege har du da? Hadde Nytun jeg, han var veldig hyggelig han
Vi er flere som føler det slik...Jeg har Nytun jeg også. Han er hyggelig. Jeg syns ikke han telte eggene mine så nøye på første UL, og jeg endte med å bli overstimulert. De sa det var fordi eggene mine kom så utrolig fort på slutten. Så det var nok eggene sin feil
De sa heller ikke at jeg var overstimulert. Jeg måtte selv sette ord på det. De sa bare at jeg skulle hvile, drikke minst 5 liter om dagen, at de kom til å sykemelde meg i rugeperioden o.s.v... Skjønte jo selv at jeg var overstimulert når jeg fikk høre dette, og da forsto jeg også hvorfor magen min var megastor.
Ellers er jeg fornøyd, men jeg føler at de trodde jeg skulle være veldig enkel å gjøre gravid. De har aldri brukt særlig mye tid på meg, hvis jeg kan si det sånn.
Hadde Holst på èn UL. Personlig syns jeg han virket mer rutinert. Han sjekket nøye og målte eggstokkene mine. Det gjorde aldri Nytun. Men Holst er nok veldig opptatt av eggene dine, og mindre opptatt av deg og hodet ditt. Så Nytun virker mye "snillere".
Vi er flere som føler det slik...
Hmmm...da har vi 2 vidt forskjellige opplevelser. Han talte alle mine poser (ca. 30 på hver side), og han var veldig nøye med å sjekke de organene og måle mengde på væsken i buken. Men det er kanskje fordi jeg har vært der så mye de siste 2 årene Men så er det jo litt personkjemi og da. Det hr jo mye å siJeg har Nytun jeg også. Han er hyggelig. Jeg syns ikke han telte eggene mine så nøye på første UL, og jeg endte med å bli overstimulert. De sa det var fordi eggene mine kom så utrolig fort på slutten. Så det var nok eggene sin feil
De sa heller ikke at jeg var overstimulert. Jeg måtte selv sette ord på det. De sa bare at jeg skulle hvile, drikke minst 5 liter om dagen, at de kom til å sykemelde meg i rugeperioden o.s.v... Skjønte jo selv at jeg var overstimulert når jeg fikk høre dette, og da forsto jeg også hvorfor magen min var megastor.
Ellers er jeg fornøyd, men jeg føler at de trodde jeg skulle være veldig enkel å gjøre gravid. De har aldri brukt særlig mye tid på meg, hvis jeg kan si det sånn.
Hadde Holst på èn UL. Personlig syns jeg han virket mer rutinert. Han sjekket nøye og målte eggstokkene mine. Det gjorde aldri Nytun. Men Holst er nok veldig opptatt av eggene dine, og mindre opptatt av deg og hodet ditt. Så Nytun virker mye "snillere".
Jeg føler jeg er på ett samlebånd og at jeg får litt lite info, vet ikke om jeg vil si jeg er misfornøyd da, jeg tenker vel bare at slik er det for at de skal rekke og hjelpe alle...Er du ikke særlig fornøyd?