* Skravletråd - assistert befruktning *

I går gjorde jeg ingenting :) Bare vasket klær og slappet av. Trengte det.

I dag har vi heller ingen planer, men hvis været holder seg så skal vi prøve å overtale oss selv til å gå ut og vaske huset så det blir klar for beising.
 
Hihihi herlig oppdatering på ESC :D jeg var i 30 årsdag utrolig morsom kveld, men derimot nok litt for mye drikke så dagen derpå (i går) var det en 3 timerstur hjem igjen som virkelig ikke ble god :/ :( ble fin igjen i det jeg gikk inn døren hjemme heldigvis ;) i dag er det jeg som står for å vaske og rydde vår leil visning klar sambo har innlevering av bacheloroppgave onsdag og sitter hele dagen på skolen m gruppen da er han ikke hjemme før i 22-23 tiden :O så no lader eg opp til en økt m litt chips håhåhå ;)
 
Jeg har vaskedame på besøk. Det er så kleint å bare sitte her og se på. Haha:) Jeg var ute i skogen med bikkja en stund, men hun var jo ikke halvveis engang da jeg kom hjem. Så da sitter jeg her på soverommet og venter mens hun vasker oppe. Hihi:) Etterpå blir det litt hekling og tv. Begynte å se på The Vampire Diaries og må innrømme at jeg har blitt hekta...*sukk*. Må få tiden til å gååååå! Er på rugedag 5 og har ikke lenger noe å fokusere på. Er jo ferdig med utdrikningslaget, og talen min har jeg fortrengt...Har aldri holdt en tale. Ikke engang i mitt eget brullup. Hehe:)
 
Jeg har vaskedame på besøk. Det er så kleint å bare sitte her og se på. Haha:) Jeg var ute i skogen med bikkja en stund, men hun var jo ikke halvveis engang da jeg kom hjem. Så da sitter jeg her på soverommet og venter mens hun vasker oppe. Hihi:) Etterpå blir det litt hekling og tv. Begynte å se på The Vampire Diaries og må innrømme at jeg har blitt hekta...*sukk*. Må få tiden til å gååååå! Er på rugedag 5 og har ikke lenger noe å fokusere på. Er jo ferdig med utdrikningslaget, og talen min har jeg fortrengt...Har aldri holdt en tale. Ikke engang i mitt eget brullup. Hehe:)
He he.. Er du forlover? Det går nok fint skal du se ;)
 
Noen som skal se Ønskebarn nå? Jeg fikk ikke sett alle episodene sist tror jeg, så tenkte å sjekke om jeg har sett den eller ikke.

Jeg er rastløs og utålmodig siden kroppen min har klusset helt til syklusen min nå, så jeg vet ikke om jeg får starte med medisiner i juli allikevel. Typisk at det blir tull når man skal i gang? Har fungert nokså greit med syklusene mine i to år nå så.... :rolleyes: (CD 30 i dag, fortsatt ikke hatt EL.) Så nå er jeg bare fryktelig utålmodig etter hva kroppen min ender opp med og hvordan det passer for Ullevål. :p
 
Hvilken kanal??
 
Nå har jeg lyst til å fråtse i masse mat! Brødskive med Leverpostei var liksom ikke det jeg ønsket meg, men man tager det man haver ;) spiste nettopp fire chili cheese, NAM sier jeg bare. :p

Jeg elsker mat! Haha...
 
(vært nervøs de siste dagene, sikkert ikke spist nok mat, hahahaha!)
 
(vært nervøs de siste dagene, sikkert ikke spist nok mat, hahahaha!)
Jeg og sliter med maten de siste dagene. Fort kvalm og mett. Det går seg nok til ;)
 
Noen som skal se Ønskebarn nå? Jeg fikk ikke sett alle episodene sist tror jeg, så tenkte å sjekke om jeg har sett den eller ikke.
Jeg har serien på opptak. Fikk bare sett en og annen episode sist jeg og, så har lyst til å få med meg hele nå. Men har ikke orket å se på episodene enda :p Har nettopp grått ut øya mine av Grey's.. At man skal leve seg så inn a gitt! ;)
 
Jeg er også matvrak om dagen. Er det progesteronen? Spiste em hel pose med moreller i dag. Ikke så lurt...mulig det er årsaken til kvalmen og. Hahaha:p
 
Syns Ønskebarn var en flott serie. Liker godt at de viser så ulike situasjoner. Ellen, Sondre og Matheas historie var utrolig flott!
 
Jeg er også matvrak om dagen. Er det progesteronen? Spiste em hel pose med moreller i dag. Ikke så lurt...mulig det er årsaken til kvalmen og. Hahaha:p
Gah...jeg var selv et matmonster i rugedagene..
 
Jeg har vaskedame på besøk. Det er så kleint å bare sitte her og se på. Haha:) Jeg var ute i skogen med bikkja en stund, men hun var jo ikke halvveis engang da jeg kom hjem. Så da sitter jeg her på soverommet og venter mens hun vasker oppe. Hihi:) Etterpå blir det litt hekling og tv. Begynte å se på The Vampire Diaries og må innrømme at jeg har blitt hekta...*sukk*. Må få tiden til å gååååå! Er på rugedag 5 og har ikke lenger noe å fokusere på. Er jo ferdig med utdrikningslaget, og talen min har jeg fortrengt...Har aldri holdt en tale. Ikke engang i mitt eget brullup. Hehe:)

Fort gjort å bli hektet på the vampire diaries;) vært der selv, så vel 4 sesonger på to uker:D er heldigvis ajour nå.elsker den serien!! Anbefaler the originals serien å, utspring fra TVD.
 
Fort gjort å bli hektet på the vampire diaries;) vært der selv, så vel 4 sesonger på to uker:D er heldigvis ajour nå.elsker den serien!! Anbefaler the originals serien å, utspring fra TVD.
Åååh! Da skal jeg sjekke ut den altså:) Må jo ha noe å gjøre i denne rugetiden! Hehe:)
 
The originals er dritbra!!!! Og vampire diaries og selvfølgelig! Jeg ble bare så overrasket over hvor mye jeg liker the originals. Sikkert fordi den familie har MYE historie, og det er rimelig kult :)

Jeg bruker netflix, hater det egentlig, for det henger langt etter USA. Men det er bare da jeg får til å bruke ipad og telefon til å se serier...
 
Jeg ser på tv-serien som heter "Dig" (utgravningen). Syyykt spennende!!! :)
Og så game of thrones da ;)
 
The originals er dritbra!!!! Og vampire diaries og selvfølgelig! Jeg ble bare så overrasket over hvor mye jeg liker the originals. Sikkert fordi den familie har MYE historie, og det er rimelig kult :)

Jeg bruker netflix, hater det egentlig, for det henger langt etter USA. Men det er bare da jeg får til å bruke ipad og telefon til å se serier...

Jeg bruker swefilmer.com , ser bare på iPad og tlf:) er streaming, gratis, du må bare lage deg en brukernavn og passord. De legger ut dagen etter det går i USA:D
 
Back
Topp