Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he.. Er du forlover? Det går nok fint skal du seJeg har vaskedame på besøk. Det er så kleint å bare sitte her og se på. Haha Jeg var ute i skogen med bikkja en stund, men hun var jo ikke halvveis engang da jeg kom hjem. Så da sitter jeg her på soverommet og venter mens hun vasker oppe. Hihi Etterpå blir det litt hekling og tv. Begynte å se på The Vampire Diaries og må innrømme at jeg har blitt hekta...*sukk*. Må få tiden til å gååååå! Er på rugedag 5 og har ikke lenger noe å fokusere på. Er jo ferdig med utdrikningslaget, og talen min har jeg fortrengt...Har aldri holdt en tale. Ikke engang i mitt eget brullup. Hehe
Hvilken kanal??
Jeg og sliter med maten de siste dagene. Fort kvalm og mett. Det går seg nok til(vært nervøs de siste dagene, sikkert ikke spist nok mat, hahahaha!)
Jeg har serien på opptak. Fikk bare sett en og annen episode sist jeg og, så har lyst til å få med meg hele nå. Men har ikke orket å se på episodene enda Har nettopp grått ut øya mine av Grey's.. At man skal leve seg så inn a gitt!Noen som skal se Ønskebarn nå? Jeg fikk ikke sett alle episodene sist tror jeg, så tenkte å sjekke om jeg har sett den eller ikke.
Gah...jeg var selv et matmonster i rugedagene..Jeg er også matvrak om dagen. Er det progesteronen? Spiste em hel pose med moreller i dag. Ikke så lurt...mulig det er årsaken til kvalmen og. Hahaha
Jeg har vaskedame på besøk. Det er så kleint å bare sitte her og se på. Haha Jeg var ute i skogen med bikkja en stund, men hun var jo ikke halvveis engang da jeg kom hjem. Så da sitter jeg her på soverommet og venter mens hun vasker oppe. Hihi Etterpå blir det litt hekling og tv. Begynte å se på The Vampire Diaries og må innrømme at jeg har blitt hekta...*sukk*. Må få tiden til å gååååå! Er på rugedag 5 og har ikke lenger noe å fokusere på. Er jo ferdig med utdrikningslaget, og talen min har jeg fortrengt...Har aldri holdt en tale. Ikke engang i mitt eget brullup. Hehe
Åååh! Da skal jeg sjekke ut den altså Må jo ha noe å gjøre i denne rugetiden! HeheFort gjort å bli hektet på the vampire diaries vært der selv, så vel 4 sesonger på to uker er heldigvis ajour nå.elsker den serien!! Anbefaler the originals serien å, utspring fra TVD.
Åååh! Da skal jeg sjekke ut den altså Må jo ha noe å gjøre i denne rugetiden! Hehe
The originals er dritbra!!!! Og vampire diaries og selvfølgelig! Jeg ble bare så overrasket over hvor mye jeg liker the originals. Sikkert fordi den familie har MYE historie, og det er rimelig kult
Jeg bruker netflix, hater det egentlig, for det henger langt etter USA. Men det er bare da jeg får til å bruke ipad og telefon til å se serier...