Nufletufsa
Forumet er livet
Hvordan står det til her damer? Mange med positiv test de siste ukene?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig!Nå i ferietider er det litt for mange som fleiper med eller kommer med kommentarer om ferier med og uten barn (tenk å få lese en bok eller få sove så lenge du vil eller få sole seg en stund osv osv). Jeg hater det. Jeg forstår at det er noe man innimellom kan tenke seg når man tross alt er forelder 24/7, men jeg hater å høre om det akkurat nå. Og synes jeg har fått høre nok om det i det siste. Blæææ...
Enig!
Word!!! Er så lei av å høre hvor "heldige" vi er som kan gjøre og reise akkurat hvor vi vil.
Æsj! Dette har jeg vært så ulidelig lei av også. Det er så fryktelig sårt...Nå i ferietider er det litt for mange som fleiper med eller kommer med kommentarer om ferier med og uten barn (tenk å få lese en bok eller få sove så lenge du vil eller få sole seg en stund osv osv). Jeg hater det. Jeg forstår at det er noe man innimellom kan tenke seg når man tross alt er forelder 24/7, men jeg hater å høre om det akkurat nå. Og synes jeg har fått høre nok om det i det siste. Blæææ...
Æsj! Dette har jeg vært så ulidelig lei av også. Det er så fryktelig sårt...
Håper virkelig de som sier dette bare ikke tenker seg om, for det er en skikkelig "bitchslap" når det eneste man ønsker seg er et liv MED barn!
Neste sommer sitter du med lille mini i armenePøsregn i dag. Snart høst. Jeg er spent på høsten og prøverør for første gang. Og spent på om det her var siste sommeren uten barn (eller hvert fall uten gravidmage) eller om det vil ta lang tid. Jeg håper vi blir mange som får en hyggelig prøverørshøst (hvert fall resultatene av forsøkene, kanskje ikke selve prosessen nødvendigvis).
Neste sommer sitter du med lille mini i armene
Word!!! Er så lei av å høre hvor "heldige" vi er som kan gjøre og reise akkurat hvor vi vil.
Min strategi denne gangen er å prøve så godt jeg kan og ignorere hele greia. Det går passelig greit, men regner med rugetiden blir vanskeligere.Dere som har vært gjennom forsøk, har dere noen triks som funker for å få hverdagen til å fungere/tiden til å gå under forsøk? Jeg har uttak om en ukes tid, så det er jo tidlig i mitt forsøk, men jeg merker allerede at jeg er utålmodig og synes det er vanskelig å tenke på andre ting.
Min strategi denne gangen er å prøve så godt jeg kan og ignorere hele greia. Det går passelig greit, men regner med rugetiden blir vanskeligere.
Den første rugeperioden var den verste synes jeg. Dette blir min tredje så håper det skal gå greit. Nå har jeg en plan i hodet ift testing. Jeg venter så lenge som mulig før jeg tester, to dager før testdato tar jeg en test, men ikke før det. Hadde blitt smårar om jeg hadde begynt før, men der er vi jo forskjellige.Jeg har klart å ignorere nesesprayen i sommer. For det meste. Har jo hatt sommerferie og var heldig uten bivirkninger. Men nå som jeg har masse bivirkninger av sprøytene og kontroller hele tiden så er det helt umulig for meg. Gruer meg til rugetiden, nå er det hvert fall konkrete greier. Medisiner til riktig tid og UL-kontroller. Venting på testing blir jo mye verre.
Den første rugeperioden var den verste synes jeg. Dette blir min tredje så håper det skal gå greit. Nå har jeg en plan i hodet ift testing. Jeg venter så lenge som mulig før jeg tester, to dager før testdato tar jeg en test, men ikke før det. Hadde blitt smårar om jeg hadde begynt før, men der er vi jo forskjellige.
Jeg tok test for å se den var gått ut første runde. Gjorde det ikke på fryseforsøket. Tror ikke jeg kommer til å gjøre det nå heller.Det var egentlig på en måte godt å høre at det kan bli bedre dersom man må ha flere forsøk, for det er slitsomt å tenke så mye på dette.
Jeg har alltid testet tidlig. I starten var det for gøy, men så hadde jeg kjemiske "hver" pp og da ble det mer sånn at jeg ble desperat, så fikk jeg resept på medisiner og da ville jeg sjekke om det hjalp. Hmm... Men nå med IVF har jeg mest lyst til å vente lengst mulig, men vet ikke om jeg klarer det. Og litt sånn usikker på om jeg vil ta en test 10 dager etter Ovitrelle. Pleier du å ta en test for å se at den er gått ut?
Jeg tok test for å se den var gått ut første runde. Gjorde det ikke på fryseforsøket. Tror ikke jeg kommer til å gjøre det nå heller.
Ja, det skjønner jeg godt. Fikk litt skrekken etter en kjemisk sist gang. Det du har vært igjennom høres helt jævlig ut. Tulla skikkelig til hodet mitt i alle fall, så nå vet jeg ikke om jeg kommer til å tro på positiv test om jeg ser den en gang. Håper allikevel!Holder vel å gjøre det ett forsøk ja. Føler bare at jeg må undersøke hvordan den fungerer i kroppen min.