Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I natt får vi ett sekund ekstra! Det er stas med litt lengre tid på øyet. https://www.facebook.com/vgnett/posts/10153519478941995
Wohoo, et helt sekund! Det skal nyytesI natt får vi ett sekund ekstra! Det er stas med litt lengre tid på øyet. https://www.facebook.com/vgnett/posts/10153519478941995
Klar for sommeren nå ja! Her er det meldt fint vær fremover. Det er bra.
Jeg merker at jeg begynner å håpe at dette er siste sommeren som barnløs, eller ikke-gravid hvert fall. Begynner visst å håpe på IVF-suksess. Hadde vært kjekt med en liten tass neste sommer.
Noen som har mye planer i sommer da? Vi skal bare reise i Norge, har latt være å planlegge noe mer siden vi ikke visste sikkert om IVF og medisiner og alt sammen. Håper på godt vær og lite plager av nesesprayen.
Her har vi også veldig fint vær har snart hatt 3 ukers ferie alt, vi har reist litt rundt og kjenner jeg hadde godt av å få tankene på noe annet enn å bli gravid, nå skal vi bare nyte livet og hverandre frem til sprøytestart blir deilig å få en pause, har fått nytt mot også etter samtalen på mandag.
Håper det blir mange 2016 barn her inne
Kjenner også at jeg er veldig klar for å bli mamma nå og håper at dette blir det siste barnefrie året vi har
Det håper jeg også!Håper det blir mange 2016 barn ja. ♡
Så tidlig ferie ja, har du mye ferie i år eller må du snart tilbake på jobb?
Håper det blir mange 2016 barn ja. ♡
Hehe, er litt gøy å leke seg med slikt jeg tror jeg har sett på en sånn oversikt før, men husker ikke om det stemte jeg. Har du funnet en side hvor man legger inn alder og får ut et svar, eller har du en sånn oversikt du leser av?Kinesisk fødselskart - noen som har testet det ut? Jeg ligger her og kjeder meg og har testet det på alle mine venninner og søsken som har barn og det har stemt på alle synes det var litt morsomt
det virker sånn at du skriver inn mors alder under unnfangelsen og måneden unnfangelsen tok sted så finner du ut kjønnet på barnet.
Har kommet fram til at om jeg blir gravid på ivf-forsøket i august får vi jente
Er jo ikke alltid det har rett men var litt gøy at det stemte på alle jeg skrev inn, og et artig tidsfordriv hehe
Hehe, er litt gøy å leke seg med slikt jeg tror jeg har sett på en sånn oversikt før, men husker ikke om det stemte jeg. Har du funnet en side hvor man legger inn alder og får ut et svar, eller har du en sånn oversikt du leser av?
Kinesisk fødselskart - noen som har testet det ut? Jeg ligger her og kjeder meg og har testet det på alle mine venninner og søsken som har barn og det har stemt på alle synes det var litt morsomt
det virker sånn at du skriver inn mors alder under unnfangelsen og måneden unnfangelsen tok sted så finner du ut kjønnet på barnet.
Har kommet fram til at om jeg blir gravid på ivf-forsøket i august får vi jente
Er jo ikke alltid det har rett men var litt gøy at det stemte på alle jeg skrev inn, og et artig tidsfordriv hehe
Har ikke testet det ut, synes det er litt tull, men nå som jeg ligger på sofaen med hodepine i dag så sjekket jeg raskt ni stykker nå. Det blir 4 riktige og 5 feil med det kinesiske fødselskartet. Så det ble jo omtrent halvparten, og det er vel akkurat det man kunne forvente.
Det blir jo veldig vanskelig for fødselskartet når man har tvillinger med begge kjønn. Hihi...
Ja må jo være tull, men var litt gøy, har testet ut flere nå og har ikke stemt på alle. Tenker sånn at det er vell egentlig 50-50% sjanse for at det er riktig for er jo bare to alternativer
Hehe ja det er sant er jo noen som får en av hver godt skrevet
Det er jo ikke skadelig med litt tull innimellom uansett, og det her er jo gratis og.
God ferie og god tur! Her er det også endelig ferie har faktisk EL i dag, men vi hopper over denne måneden for første gang på 3 år. Skal faktisk bli befriende å tenke på noe annet enn babymakingNå er det ferie, drar til Sverige for en uke på lørdag. Håper det ikke bare blir regn, men tenkt å fiske litt og det biter vel mer om det regner. Skal virkelig slappe av og nyte livet før det blir rett i sunnhetsmodus og start på nesespray uken etter.
Håper dere andre nyter en evt ferie og ellers klarer å ikke bare tenke på ivf. Jeg synes det er litt vanskelig, men jobber med saken!