håperpåettmirakel
Glad i forumet
På Riksen sa de null alkohol når jeg gikk på medisiner, ikke noe problem for meg, er ikke så veldig glad i alkohol..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På Riksen sa de null alkohol når jeg gikk på medisiner, ikke noe problem for meg, er ikke så veldig glad i alkohol..
Ja det var det jeg ble stresset av, alle tror jeg er gravid fordi jeg ikke tar ett glass vin til maten. Jeg fikk beskjeden rett før sprøytene, men hun sa det som om jeg alt viste det, så er ikke helt sikker. Jeg tok ett par glass når jeg sprayet, men ingenting når jeg brukte sprøyter, denne gangen har jeg bare brukt sprøyter, så nå har jeg ikke drukket noe, men hatt skikkelig lyst på vin, så trøster meg med at om jeg får negativt svar på blodprøven i morgen kan jeg hvertfall nyte ett par glass vin når vi skal til Røros neste helg he he... Men håper selvfølgelig jeg er gravid og ikke kan drikke på mange mndPå nesesprayen også eller bare sprøytene? Det er jo veldig strengt (og det blir sannsynligvis hele ferien min i så fall, jeg må nok spraye i 4 uker). Det må jeg spørre om når jeg ringer inn mens, for jeg vil gjerne ha et par glass vin i ferien. Etter ferien kan jeg godt kutte helt ut, men vil gjerne slippe det i ferien (og slippe at alle jeg møter i ferien tror at jeg er gravid. )
Ja det var det jeg ble stresset av, alle tror jeg er gravid fordi jeg ikke tar ett glass vin til maten. Jeg fikk beskjeden rett før sprøytene, men hun sa det som om jeg alt viste det, så er ikke helt sikker. Jeg tok ett par glass når jeg sprayet, men ingenting når jeg brukte sprøyter, denne gangen har jeg bare brukt sprøyter, så nå har jeg ikke drukket noe, men hatt skikkelig lyst på vin, så trøster meg med at om jeg får negativt svar på blodprøven i morgen kan jeg hvertfall nyte ett par glass vin når vi skal til Røros neste helg he he... Men håper selvfølgelig jeg er gravid og ikke kan drikke på mange mnd
Ja det håper jeg også, begynner å bli nervøs nå ja...Håper du må være alkoholfri en lang stund.
Ja det håper jeg også, begynner å bli nervøs nå ja...
Takk takk, nå er det bare å vente på svar...Lykke til med blodprøve i dag!
Lycka tillTakk takk, nå er det bare å vente på svar...
Takk takkLycka till
Må vente til tolv jeg, tror klokka har stoppet jeg...Venter utålmodig på at klokka skal bli 10 og telefontiden hos Ullevål begynner.
Må vente til tolv jeg, tror klokka har stoppet jeg...
Herregud, jeg er gravid, det er sant... Vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg nå..
Yay GrattisHerregud, jeg er gravid, det er sant... Vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg nå..
Gikk fort etter tolv også, rart med det. Så flott daDet gikk fort etter kl 10 da, pussig nok. Det blir forsøk i august så jeg er fornøyd!
TakkGratulerer!
TakkYay Grattis
Så flott Gratulerer så masseHerregud, jeg er gravid, det er sant... Vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg nå..