* Skravletråd - assistert befruktning *

Første gang på cyclogest, 7 dpo. Gravidvonde pupper fra dagene før innsett. Føler meg væskefull i bekkenområdet og rar i magen. Trøtt. Innsett fredag, så way for tidlig til å være gravidsymptomer for min del. Lykke til med testing i morgen!

Neeeii Tørr ikke.. Og vært på jobbtur, samt hatt besøk denne helga, så ville ikke være trist. Skal ta den i morgenkveld med mannen. Tar du cyclogest? Har du mye bivirkninger av det?
Ææ du er god som klarer å holde deg! Lykke til i morgen :)
Jeg merker ingenting til cyclogest annet enn griseriet :happy090

Første gang på cyclogest, 7 dpo. Gravidvonde pupper fra dagene før innsett. Føler meg væskefull i bekkenområdet og rar i magen. Trøtt. Innsett fredag, så way for tidlig til å være gravidsymptomer for min del. Lykke til med testing i morgen!
Huff, ja, det har vært det samme her, men jeg begynte på cyclogest dagen etter innsett fordi jeg ikke hadde fått med meg at jeg skulle begynne før. Men nå har symptomene roet seg, og det gjør meg veldig bekymret også. Gruer meg forferdelig til i morgen:hungover:

Da tror jeg at jeg kan settes på Ikke gravid. Blendahvite tester dpo 14, 9 dager etter innsett av fryst blasto. Dette var med kveldsurin, så tester i morgen for å være sikker. Ps: allerede tatt et glass med vin

Da tror jeg at jeg kan settes på Ikke gravid. Blendahvite tester dpo 14, 9 dager etter innsett av fryst blasto. Dette var med kveldsurin, så tester i morgen for å være sikker. Ps: allerede tatt et glass med vin
Ta deg det glasset med vin med god samvittighet, sjefen min bad meg drikke hele dunken alene på fredag om jeg trengte :hilarious:

Takk :Heartbigred Har desverre en innlevering i morgen, så må jobbe lang dag:/ haha, snill sjef:Heartbigred beet du om man kan prøve neste syklus om man hadde innsett av fryst i naturlig syklus?
Ja så lenge det er ledig plass kan du ha innsett hver syklus. Unntaket er jo såklart hvis man blir gravid og mister osv.

Jeg har ingen bivirkninger av stimulering(menopur). Begynte med nedreguleeing i går (ganirelix). Har første ul kontroll på fredag. Burde jeg egt hatt mer vondt eller kjenne noe for å vite at stimuleringen går bra?:D Er helt ny her så vanskelig å vite hva man skal forvente.

Jeg har ingen bivirkninger av stimulering(menopur). Begynte med nedreguleeing i går (ganirelix). Har første ul kontroll på fredag. Burde jeg egt hatt mer vondt eller kjenne noe for å vite at stimuleringen går bra?:D Er helt ny her så vanskelig å vite hva man skal forvente.
Neida, noen har ingen symptomer i det hele tatt

Noen som har erfaring med å ta med ivf medisiner på fly? Vil det bli en utfordring eller går det som regel greit bare en har legeerklæring?

Noen som har erfaring med å ta med ivf medisiner på fly? Vil det bli en utfordring eller går det som regel greit bare en har legeerklæring?
Har ikke engang hatt med legeerklæring. Gikk fint, de sa ingenting noen av gangene. Bare greit å ha det i originalforpakning med navn og alt det der i tilfelle

Har ikke engang hatt med legeerklæring. Gikk fint, de sa ingenting noen av gangene. Bare greit å ha det i originalforpakning med navn og alt det der i tilfelle
Åh så greit. Håpte i grunn det, men ble usikker når det er sprøyter. Satser på det går helt fint da :)

Er på dag 9 av stimulering, legger ved bilde av målt folikkler i dag. Noen som vet om det kan bli avbrutt pga størrelse? De så 7 stk til sammen.

Vedlegg

• IMG_6537.jpeg
    IMG_6537.jpeg
    835,9 KB · Visninger: 49
Er på dag 9 av stimulering, legger ved bilde av målt folikkler i dag. Noen som vet om det kan bli avbrutt pga størrelse? De så 7 stk til sammen.
De skriver jo det er fin utvikling og normale funn, så ville ikke trodd det :)

Back
Topp