Jeg tok en test i dag. Ser strek. Men tipper det fortsatt er ovitrellle. Er bare 9 dager siden. Har du tatt test?Har du begynt å teste I dag? Hvordan gikk det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tok en test i dag. Ser strek. Men tipper det fortsatt er ovitrellle. Er bare 9 dager siden. Har du tatt test?Har du begynt å teste I dag? Hvordan gikk det?
Neeeii Tørr ikke.. Og vært på jobbtur, samt hatt besøk denne helga, så ville ikke være trist. Skal ta den i morgenkveld med mannen. Tar du cyclogest? Har du mye bivirkninger av det?Jeg tok en test i dag. Ser strek. Men tipper det fortsatt er ovitrellle. Er bare 9 dager siden. Har du tatt test?
Ææ du er god som klarer å holde deg! Lykke til i morgenNeeeii Tørr ikke.. Og vært på jobbtur, samt hatt besøk denne helga, så ville ikke være trist. Skal ta den i morgenkveld med mannen. Tar du cyclogest? Har du mye bivirkninger av det?
Huff, ja, det har vært det samme her, men jeg begynte på cyclogest dagen etter innsett fordi jeg ikke hadde fått med meg at jeg skulle begynne før. Men nå har symptomene roet seg, og det gjør meg veldig bekymret også. Gruer meg forferdelig til i morgenFørste gang på cyclogest, 7 dpo. Gravidvonde pupper fra dagene før innsett. Føler meg væskefull i bekkenområdet og rar i magen. Trøtt. Innsett fredag, så way for tidlig til å være gravidsymptomer for min del. Lykke til med testing i morgen!
Ta deg det glasset med vin med god samvittighet, sjefen min bad meg drikke hele dunken alene på fredag om jeg trengteDa tror jeg at jeg kan settes på Ikke gravid. Blendahvite tester dpo 14, 9 dager etter innsett av fryst blasto. Dette var med kveldsurin, så tester i morgen for å være sikker. Ps: allerede tatt et glass med vin
Takk Har desverre en innlevering i morgen, så må jobbe lang dag:/ haha, snill sjef beet du om man kan prøve neste syklus om man hadde innsett av fryst i naturlig syklus?Ta deg det glasset med vin med god samvittighet, sjefen min bad meg drikke hele dunken alene på fredag om jeg trengte
Ja så lenge det er ledig plass kan du ha innsett hver syklus. Unntaket er jo såklart hvis man blir gravid og mister osv.Takk Har desverre en innlevering i morgen, så må jobbe lang dag:/ haha, snill sjef beet du om man kan prøve neste syklus om man hadde innsett av fryst i naturlig syklus?
Neida, noen har ingen symptomer i det hele tattJeg har ingen bivirkninger av stimulering(menopur). Begynte med nedreguleeing i går (ganirelix). Har første ul kontroll på fredag. Burde jeg egt hatt mer vondt eller kjenne noe for å vite at stimuleringen går bra? Er helt ny her så vanskelig å vite hva man skal forvente.
Har ikke engang hatt med legeerklæring. Gikk fint, de sa ingenting noen av gangene. Bare greit å ha det i originalforpakning med navn og alt det der i tilfelleNoen som har erfaring med å ta med ivf medisiner på fly? Vil det bli en utfordring eller går det som regel greit bare en har legeerklæring?
Åh så greit. Håpte i grunn det, men ble usikker når det er sprøyter. Satser på det går helt fint daHar ikke engang hatt med legeerklæring. Gikk fint, de sa ingenting noen av gangene. Bare greit å ha det i originalforpakning med navn og alt det der i tilfelle
Neida, de ser masse sprøyter hver eneste dag det kan jeg love degÅh så greit. Håpte i grunn det, men ble usikker når det er sprøyter. Satser på det går helt fint da
De skriver jo det er fin utvikling og normale funn, så ville ikke trodd detEr på dag 9 av stimulering, legger ved bilde av målt folikkler i dag. Noen som vet om det kan bli avbrutt pga størrelse? De så 7 stk til sammen.
Ok ja takk jeg har fått beskjed om at det blir tre dager til med menopur 400 og ganirelix. Mulig uttak onsdagDe skriver jo det er fin utvikling og normale funn, så ville ikke trodd det
Lykke tilOk ja takk jeg har fått beskjed om at det blir tre dager til med menopur 400 og ganirelix. Mulig uttak onsdag
TakkLykke til