* Skravletråd - assistert befruktning *

En tråd i 'Assistert befruktning' startet av Lykkeliten_86, 20 Mai 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. Kelsey Elsker forumet Assistert-jentene

Oj, skjedde en feil. Denne kan slettes :p

2. WannaBeMama Flørter med forumet

Jeg er på CD54 :hungover: Har PCO, så syklusen er veldig ustabil fra før, men det er en liten stund siden jeg var oppe i 54 dager. Sist jeg blødde var etter en kjemisk i juni. Er det andre som har opplevd lignende?

Mye man går rundt og bekymrer seg for, men vi er heldige som har muligheten til å få hjelp, så jeg klager ikke :)

3. Heisann! Glad i forumet Tilgangsansvarlig Assistert-jentene Juliknøttene 2022

Jeg har opplevd det samme, dvs jeg gikk fra slutten av Juli til jeg fikk en Proverakur i November det året :p
    Deretter ny kur Provera i Februar, før jeg fikk den første «normale» mensen i april. Hadde da begynt på Metformin :Heartred
    Jeg har også PCO.

• Hjertelig Hjertelig x 1
  4. Heisann! Glad i forumet Tilgangsansvarlig Assistert-jentene Juliknøttene 2022

Det ble altså 122 dagers syklus fra juli til november det året der :p Da var jeg riktignok ikke i gang med IVF ennå..

5. WannaBeMama Flørter med forumet

Jøss, det var en lang syklus! Min rekord er 3 måneder (ca. 90 dager). Dette var før jeg begynte utredningene.

Takk for at du deler, da er det kanskje ikke så uvanlig at syklusen forlenges etter en kjemisk :)

6. Heisann! Glad i forumet Tilgangsansvarlig Assistert-jentene Juliknøttene 2022

Jeg vet jo ikke om det var den kjemiske som gjorde det, men det var i hvertfall etter det at ting stoppet opp for min del! :)

7. Shake90 Andre møte med forumet

Noen som har gått på lutinus og ikke opplevd symptom, men likevel positiv test? Jeg har tidligere tatt lutinus og fikk veldig ømme bryster dagen etter og den påfølgende perioden. Da var jeg også gravid. Nå på min 10ende dag med lutinus kjenner jeg ingenting i brystene eller annet...

8. Litjmora Elsker forumet Himmelbarn Assistert-jentene

Ikke en eneste bivirkning av lutinus eller symptom på graviditet når jeg var gravid med min sønn.
    Andre ganger har jeg kjent på bivirkninger av lutinus. Men ikke hver gang.

9. Shake90 Andre møte med forumet

Det svaret gjorde meg godt! Takk:angel5

• Liker Liker x 1
  10. Totts Flørter med forumet Himmelbarn

Noen som har erfaring med soppinfeksjon og insett ? Skal ta canesten i kveld. Å venter mensen ca fredag, lørdag. Så tidligste insett blir i første uka på november

11. Zerafina Flørter med forumet Julibarna2014

Hei:) jeg er ny her. Var litt aktiv i 2013 og 2014 da jeg ble gravid med barnet vårt født i juli 2014. Da ble jeg gravid på første forsøk med prøverør. Nå satt jeg inn et egg på fertilitetsklinikken i Porsgrunn mandag og er veldig spent. 14 dager til jeg kan ta en test

• Optimistisk Optimistisk x 3
  12. DinaD Forelsket i forumet Assistert-jentene

Har noen brukt både Letrozol og Bemfola? :) Litt spent kjenner jeg. Å så klart er mensen forsinket.. -.-

Del denne siden