Hei!
Er det noen som har erfaring med bruk av levaxin ? Lege og klinikk er ganske så uenige hos meg.. legen mener at det kanskje er påtide å stoppe (kommet over uke 12) mens jeg ikke har hørt noe etter de siste prøvene hos medicus.. fikk brev på helsenorge fra legen på fredag, så tenker jo å ringe medicus på tirsdag! Vil jo gjøre alt for at det skal fortsette å gå bra! synes også det er litt rart å ha lagt på seg så utrolig mye som jeg har gjort, når det er medisiner for stoffskifte egentlig.. noen som har peiling?
Jeg er enda redd for å tro og føle 100% at dette går bra, selv om jeg bikket uke 12.. veldig lenge å vente på Ul som blir i Juli engang
Kan man også få ekstra TUL hos klinikken? Var der i uke 7
Men mister mange symptomer nå, som gjør meg nervøs.. Føler legen ikke helt ser hvor mye jeg engster meg og vil vite om det går bra.. er jo ikke så rart at det er litt ekstra etter å ha vært gjennom ex.u, IVF og slikt vell? Vil bare vite om lille har det bra nå! 6 uker er lenge å vente! Legen sjekket bare meg på svangerskapskontroll forrige uke.. trodde det skulle sjekkes mer.. Sorry for langt innlegg
Tømte ut alt jeg tenkte på omtrent