PippiLangstrømpe
Glad i forumet
Enig med over her, veldig fint sagt av sjefen din jeg har ikke helt oversikt over alle disse ulike medisinene enda, men har sett en lang liste med ting jeg skal ha etterhvert. Noterer meg dine erfaringer med ulike merker. Jeg har vanligvis sterk psykisk PMS, så jeg er forberedt på skikkelig nedtur, merker det allerede.. lett å ville være hjemme fra jobb, men jeg blir nok egentlig mer deppa av det…Håper jeg orker trening, det er nok det beste jeg kan gjøre. Ikke snakket med sjefen enda, men bør vel gjøre det snartJeg har aldri tatt nesespray, så vet ikke hvordan det er. Men i stimulering generelt har kroppen min reagert litt ulikt fra gang til gang. Progynova har gitt meg kvalme, cyklogest blir jeg veldig trøtt av (kjent bivirkning), sprøytene har ikke vært så veldig ille sånn bivirkningsmessig. Hormonell har jeg blitt, men dette er nok også litt mentalt fordi jeg er i forsøk. Jeg har klart det meste mens jeg gikk på sprøyter, men når jeg startet på cyklogest (fryseforsøk) så har jeg vært delvis sykemeldt, fordi det har vært skummelt å kjøre bil og at jeg nesten sovner på jobb. Så har jobbet korte dager.
Jeg tror vi reagerer ulikt, så det er viktig at du kjenner på hva du selv klarer. Sjefen min sa at i et langt arbeidsliv er dette en kort periode, så man skal ta det helt med ro. Kroppen tåler mye, men hodet skal også henge med