De hadde så mange fine gravidklær på hm [emoji7]
Åh, gleder meg til å gå og sjå [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De hadde så mange fine gravidklær på hm [emoji7]
Eneste jeg orker til frokost...spiser litt på kontoret seinere. Null matlyst, flere som har det sånn?
Fikk spist litt havregrøt da, en halv skål. I det minste gjør jo dårlig matlyst at jeg kanskje ikke legger på meg så mye da. Men er jo ikke bra heller. Regner med appetitten tar seg opp etterhvert. Anbefaler forresten varmt koffeinfrie kapsler fra Nespresso, med litt melk og kanel smaker det veldig godtSamme problem her, ingenting frister så må bare tvinge noe i meg
Blir sulten jeg og, bare orker ikke noe mat. Håper det roer seg litt etterhvert daBlæ! Skjønner ikke hvordan det går an å bli sååå sulten eller rettere sagt: at det går an å aldri bli mett...
Er ikke så gøy å spise hele tida [emoji14]
Samme her. Ingenting er godt. Men spiste mager kesam med pasjonsfrukt i dag til lunsj, med masse bringebær og blåbær i-det var godt! Syns mandler også hjelper, det gir litt energi og døyver eventuell kvalme hvis en ikke orker så mye mat.Sulten hele tiden her, men vet ikke hva jeg jar lyst på. Ingenting som frister [emoji14]
Har jo en del fra de to forrige gangene, men har allerede bestilt et par gravidtightser fra hm og noen topper. Er kjole/tights/strømpis/skjørt som har vært min uniformHvordan går det med klærne deres? [emoji23] her måtte jeg dra med mamma på shopping i går for å kjøpe nye bukser [emoji85] fant to superstretchy og behagelige fine bukser [emoji7] håper de passer noen uker nå [emoji28][emoji1323]
jeg kjøpte sånne bh-forlengere. Ikke optimalt, men funka ganske lenge.Må ha enda en ny BH her og, tyt ut overalt [emoji23]
Nei, er vel noe med å vente til det går an å se noe. Skjønner godt det frister med privat.Huff ja, men med tanke på at det er pga bekymringer for om noe skal være galt så kan de vel ikke se noe særlig før det så...
Frister med en privat før det, men har litt dårlig økonomi nå før søknaden på svangerskapspenger er godkjent
Funker det når det er cupen som er for liten da?jeg kjøpte sånne bh-forlengere. Ikke optimalt, men funka ganske lenge.
Har jo en del fra de to forrige gangene, men har allerede bestilt et par gravidtightser fra hm og noen topper. Er kjole/tights/strømpis/skjørt som har vært min uniform
Krysser fingrer og tær for at det blir å gå braI morgen er det 1 måned siden jeg fikk positiv cbd. Ikke visste jeg hvor tøff ventetid jeg skulle få. Greier ikke glede meg.. Lurer sånn på hvordan dette ender.
Min mor blødde mye da hun ventet min søster, så det betyr ikke undergang å blø i alle tilfeller. [emoji173] ikke lett å slappe av og senke skuldrene, jeg tenker at når jeg kjenner liv og ser mage skikkelig da skal jeg begynne å tro det går veien. Det målet har jeg bestemt meg for.I morgen er det 1 måned siden jeg fikk positiv cbd. Ikke visste jeg hvor tøff ventetid jeg skulle få. Greier ikke glede meg.. Lurer sånn på hvordan dette ender.
Jeg har vært medlem før kort tid så jeg må ha nedtelling til 6.sept[emoji28]Hei jenter. Hopper inn i skravlingen har ikke vært innom her på en stund å ser vi har fått skjult forum så da er det bare å starte å skravle sånn at man får tilgang hvordan går det med dere?
Tights er livet! Føler meg ikke så fin, men det viktigste er at det er behagelig akkurat de månedene der. Så kan en heller smelle på litt leppestift og noen fine smykkerKjole er jo så digg da! Skal kjøpe meg kjoler her også [emoji3] og strømpis/tights [emoji1303][emoji3][emoji3]
Mjeh, ikke helt. Men til hjemmebruk eller desperasjonen. Funker litt da...Funker det når det er cupen som er for liten da?
Det går fortJeg har vært medlem før kort tid så jeg må ha nedtelling til 6.sept[emoji28]