Skravletråd April18

2d4928389085eac1bb5354721b829bef.jpg

Eneste jeg orker til frokost...spiser litt på kontoret seinere. Null matlyst, flere som har det sånn?

Samme problem her, ingenting frister så må bare tvinge noe i meg
 
Blæ! Skjønner ikke hvordan det går an å bli sååå sulten :eek: eller rettere sagt: at det går an å aldri bli mett...

Er ikke så gøy å spise hele tida [emoji14]
 
Samme problem her, ingenting frister så må bare tvinge noe i meg
Fikk spist litt havregrøt da, en halv skål. I det minste gjør jo dårlig matlyst at jeg kanskje ikke legger på meg så mye da. Men er jo ikke bra heller. Regner med appetitten tar seg opp etterhvert. Anbefaler forresten varmt koffeinfrie kapsler fra Nespresso, med litt melk og kanel smaker det veldig godt :)
 
Blæ! Skjønner ikke hvordan det går an å bli sååå sulten :eek: eller rettere sagt: at det går an å aldri bli mett...

Er ikke så gøy å spise hele tida [emoji14]
Blir sulten jeg og, bare orker ikke noe mat. Håper det roer seg litt etterhvert da :)
 
Sulten hele tiden her, men vet ikke hva jeg jar lyst på. Ingenting som frister [emoji14]
Samme her. Ingenting er godt. Men spiste mager kesam med pasjonsfrukt i dag til lunsj, med masse bringebær og blåbær i-det var godt! Syns mandler også hjelper, det gir litt energi og døyver eventuell kvalme hvis en ikke orker så mye mat.
 
Hvordan går det med klærne deres? [emoji23] her måtte jeg dra med mamma på shopping i går for å kjøpe nye bukser [emoji85] fant to superstretchy og behagelige fine bukser [emoji7] håper de passer noen uker nå [emoji28][emoji1323]
Har jo en del fra de to forrige gangene, men har allerede bestilt et par gravidtightser fra hm og noen topper. Er kjole/tights/strømpis/skjørt som har vært min uniform :)
 
Huff ja, men med tanke på at det er pga bekymringer for om noe skal være galt så kan de vel ikke se noe særlig før det så...
Frister med en privat før det, men har litt dårlig økonomi nå før søknaden på svangerskapspenger er godkjent :(
Nei, er vel noe med å vente til det går an å se noe. Skjønner godt det frister med privat.
 
Har jo en del fra de to forrige gangene, men har allerede bestilt et par gravidtightser fra hm og noen topper. Er kjole/tights/strømpis/skjørt som har vært min uniform :)

Kjole er jo så digg da! Skal kjøpe meg kjoler her også [emoji3] og strømpis/tights [emoji1303][emoji3][emoji3]
 
I morgen er det 1 måned siden jeg fikk positiv cbd. Ikke visste jeg hvor tøff ventetid jeg skulle få. Greier ikke glede meg.. Lurer sånn på hvordan dette ender.
 
Hei jenter. Hopper inn i skravlingen:) har ikke vært innom her på en stund å ser vi har fått skjult forum så da er det bare å starte å skravle sånn at man får tilgang:) hvordan går det med dere?
 
I morgen er det 1 måned siden jeg fikk positiv cbd. Ikke visste jeg hvor tøff ventetid jeg skulle få. Greier ikke glede meg.. Lurer sånn på hvordan dette ender.
Min mor blødde mye da hun ventet min søster, så det betyr ikke undergang å blø i alle tilfeller. [emoji173] ikke lett å slappe av og senke skuldrene, jeg tenker at når jeg kjenner liv og ser mage skikkelig da skal jeg begynne å tro det går veien. Det målet har jeg bestemt meg for.
 
Hei jenter. Hopper inn i skravlingen:) har ikke vært innom her på en stund å ser vi har fått skjult forum så da er det bare å starte å skravle sånn at man får tilgang:) hvordan går det med dere?
Jeg har vært medlem før kort tid så jeg må ha nedtelling til 6.sept[emoji28]
 
Kjole er jo så digg da! Skal kjøpe meg kjoler her også [emoji3] og strømpis/tights [emoji1303][emoji3][emoji3]
Tights er livet! Føler meg ikke så fin, men det viktigste er at det er behagelig akkurat de månedene der. Så kan en heller smelle på litt leppestift og noen fine smykker ;)
 
Jeg har vært medlem før kort tid så jeg må ha nedtelling til 6.sept[emoji28]
Det går fort :D

Har enda ikke kommet meg inn selv enda. Skjønner ikke hva som skjer, for ifølge profilen så har jeg tilgang [emoji14]

Håper det blir fikset fort så andre kan komme seg inn og :D
 
Da var første dagen helt uten kaffe snart over. Og har ihvertfall vært litt bedre :D
Ikke merket det de andre gangene, men nå har jeg vært ekstremt "sur" i magen.
 
Back
Topp