Skravletråd April18

2d4928389085eac1bb5354721b829bef.jpg

Eneste jeg orker til frokost...spiser litt på kontoret seinere. Null matlyst, flere som har det sånn?
 
Det var lenge....
Huff ja, men med tanke på at det er pga bekymringer for om noe skal være galt så kan de vel ikke se noe særlig før det så...
Frister med en privat før det, men har litt dårlig økonomi nå før søknaden på svangerskapspenger er godkjent :(
 
Snart helg :D
Ikke at jeg merker så mye til det annet enn at hele familien er samlet da [emoji14]

Har dere noen spennende planer i helgen? :)
Her tenker jeg å ta en tur til min mormor, ellers få planer
 
Snart helg :D
Ikke at jeg merker så mye til det annet enn at hele familien er samlet da [emoji14]

Har dere noen spennende planer i helgen? :)
Her tenker jeg å ta en tur til min mormor, ellers få planer

Vi har barnefri i helga, men har ingen store planer. Håper å få kommet oss ut på en eller annen tur i alle fall. Vanskelig å planlegge så mye når man aldri vet hvilken form man våkner til. [emoji85] Denne helga skulle vi egentlig sykle Rallarvegen. Haha. Synes jeg ser det.
 
Frokost i dag; starter med cola og å komme kvalmen i forkjøpet.
Så fortsetter en med gulrøtter og smoothie [emoji28]
 
Hvordan går det med klærne deres? [emoji23] her måtte jeg dra med mamma på shopping i går for å kjøpe nye bukser [emoji85] fant to superstretchy og behagelige fine bukser [emoji7] håper de passer noen uker nå [emoji28][emoji1323]
 
Snart helg :D
Ikke at jeg merker så mye til det annet enn at hele familien er samlet da [emoji14]

Har dere noen spennende planer i helgen? :)
Her tenker jeg å ta en tur til min mormor, ellers få planer

Blir rolig hjemmehelg. Skal egentlig jobbe, men måtte krype til korset å ringe meg syk
 
Hvordan går det med klærne deres? [emoji23] her måtte jeg dra med mamma på shopping i går for å kjøpe nye bukser [emoji85] fant to superstretchy og behagelige fine bukser [emoji7] håper de passer noen uker nå [emoji28][emoji1323]
Her er også nye bukser kjøpt inn, og joggebuksene begynner å bli velbrukt. [emoji28] magen vokse selv om jeg har gått ned i vekt[emoji23]
 
Vi har barnefri i helga, men har ingen store planer. Håper å få kommet oss ut på en eller annen tur i alle fall. Vanskelig å planlegge så mye når man aldri vet hvilken form man våkner til. [emoji85] Denne helga skulle vi egentlig sykle Rallarvegen. Haha. Synes jeg ser det.
Kan kanskje bli litt slit med sykkelturen ja [emoji14]
Føler jeg skulle gjort så mye her i dag mens frøkna er i bhg, men energien min er visst helt på bånn :eek:

Får stappe i meg mat og ta det jeg orker [emoji14] haha
 
Hvordan går det med klærne deres? [emoji23] her måtte jeg dra med mamma på shopping i går for å kjøpe nye bukser [emoji85] fant to superstretchy og behagelige fine bukser [emoji7] håper de passer noen uker nå [emoji28][emoji1323]
Merker ingenting enda heldigvis, men har gravid bukser osv liggende fra tidligere :D
 
Gleder meg til å kjøpe gravidbukser [emoji3][emoji3]

Eg også, det blir mitt neste kleskjøp trur eg. Treng ei ny bukse, så då går eg nok for det, sjølv om eg berre er 8 veker [emoji16] I tillegg til større bh, det tyter jo ut til alle kanter..
 
Eg også, det blir mitt neste kleskjøp trur eg. Treng ei ny bukse, så då går eg nok for det, sjølv om eg berre er 8 veker [emoji16] I tillegg til større bh, det tyter jo ut til alle kanter..
Må ha enda en ny BH her og, tyt ut overalt [emoji23]
 
Eg også, det blir mitt neste kleskjøp trur eg. Treng ei ny bukse, så då går eg nok for det, sjølv om eg berre er 8 veker [emoji16] I tillegg til større bh, det tyter jo ut til alle kanter..

De hadde så mange fine gravidklær på hm [emoji7]
 
Back
Topp