Skravletråd April18

Så deilig å slippe å tenke på det da :)
Her har vi alt + litt til fra de 2 andre barna
Vi har også alt...men mangler seng og stellebord. Pønsker på en løsning med vaskemaskin og stellepute, eller vegghengt som sist (men det fikk de som kjøpte huset med seg). Seng venter vi bare med, erfaringsmessig sover baby oppå en av oss de første ukene likevel. Men deilig å ha mye på plass da, er dyrt å få barn.
 
Muligens et dumt spørsmål, men når man skriver at man har fått bekreftet graviditeten hos lege, er det da med urinprøve? :) Jeg skal til legen på torsdag for å få henvisning til UL, men vil jo gjerne få bekreftet graviditeten der med det samme....:)
 
Ja, stakk av på kafé med ei venninne og strikka noen timer, fikk lurt inn en kjapp gåtur og så det hjelper. Gutta hadde dratt til byen og spist is på brygga så ikke synd på dem heller. Nå er det sofaen før senga.

Har du hatt ei fin helg da?

Høres bra ut :)
Har ikke gjort så mye egentlig, bare slappet av hjemme og testet ut briotoget til frøkna og huskestativet. Også har jeg strikket litt, men tror jeg må ta opp igjen
 
Vi har også alt...men mangler seng og stellebord. Pønsker på en løsning med vaskemaskin og stellepute, eller vegghengt som sist (men det fikk de som kjøpte huset med seg). Seng venter vi bare med, erfaringsmessig sover baby oppå en av oss de første ukene likevel. Men deilig å ha mye på plass da, er dyrt å få barn.

Her laget jeg en bedside crib da jeg gikk gravid med frøkna. Den har stått ved senga mi siden lillebror, så står allerede klar [emoji14] hehe

Tenkte å prøve og få tak i ny pute til stellekommoden min, for trekket går i oppløsning og mulig et nytt lammeskinn til vogna.

Kjøpte jo ny vogn i fjor høst, så en del penger brukt der ja :/ hadde nok godt for noe annet nå siden vi ikke trenger søskenvogn egentlig, men men..
 
Muligens et dumt spørsmål, men når man skriver at man har fått bekreftet graviditeten hos lege, er det da med urinprøve? :) Jeg skal til legen på torsdag for å få henvisning til UL, men vil jo gjerne få bekreftet graviditeten der med det samme....:)
Legen spurte om jeg hadde bekrefta graviditeten forrige gang når jeg hadde første kontroll.. "eeh neei har bare tatt en test hjemme liksom". Da sa han at "da har du bekrefta graviditeten":)
 
Muligens et dumt spørsmål, men når man skriver at man har fått bekreftet graviditeten hos lege, er det da med urinprøve? :) Jeg skal til legen på torsdag for å få henvisning til UL, men vil jo gjerne få bekreftet graviditeten der med det samme....:)
Jeg fikk det bekreftet med blodprøve denne gangen :)
Mine tidligere graviditeter har det egentlig ikke blitt bekreftet på noe vis, hverken blod eller urin, de bare stolte på meg ;)
 
Litt søndags koz[emoji7]
b7ce5792319dc9742881339631312300.jpg
 
Her laget jeg en bedside crib da jeg gikk gravid med frøkna. Den har stått ved senga mi siden lillebror, så står allerede klar [emoji14] hehe

Tenkte å prøve og få tak i ny pute til stellekommoden min, for trekket går i oppløsning og mulig et nytt lammeskinn til vogna.

Kjøpte jo ny vogn i fjor høst, så en del penger brukt der ja :/ hadde nok godt for noe annet nå siden vi ikke trenger søskenvogn egentlig, men men..
Har flere vi kan låne av, tenker det blir planen først. Eventuelt ei Leandervugge eller liknende som kan henge i taket på soverommet vårt. Gidder ikke kjøpe sprinkelseng med en gang, da den mest ble brukt til oppbevaring sist. Men unger er jo forskjellige så vi kan jo være heldige. Har iallefall bestilt en sovebaby som ammer som en drøm, og ikke har kolikk eller låsninger :p
 
Her laget jeg en bedside crib da jeg gikk gravid med frøkna. Den har stått ved senga mi siden lillebror, så står allerede klar [emoji14] hehe

Tenkte å prøve og få tak i ny pute til stellekommoden min, for trekket går i oppløsning og mulig et nytt lammeskinn til vogna.

Kjøpte jo ny vogn i fjor høst, så en del penger brukt der ja :/ hadde nok godt for noe annet nå siden vi ikke trenger søskenvogn egentlig, men men..
Ny pute er jo kjekt da. Da blir det litt nytt likevel. Lammeskinn er jo gull verdt. Der har vi et stort som er ganske slitt, og et lite som er fint så får se hva vi evt gjør. Så koselig at senga står klar, har du bare tatt av ei side på sprinkelseng eller?
 
Høres bra ut :)
Har ikke gjort så mye egentlig, bare slappet av hjemme og testet ut briotoget til frøkna og huskestativet. Også har jeg strikket litt, men tror jeg må ta opp igjen
Deilig med rolig helg. Hva har du strikka på da?
 
Så deilig å slippe å tenke på det da :)
Her har vi alt + litt til fra de 2 andre barna
Utrolig deilig å slippe å stresse med akkurat det. Kan ligge litt ekstra i seng og vogn nå [emoji4]
 
3cb337a83b1440a393a8fdf62c68d264.jpg


Var nettopp på tidlig ul for å finne ut hvor langt jeg er på vei og om alt var bra. Klumpen er perfekt[emoji173]️
 
3cb337a83b1440a393a8fdf62c68d264.jpg


Var nettopp på tidlig ul for å finne ut hvor langt jeg er på vei og om alt var bra. Klumpen er perfekt[emoji173]️

Jeg var også på tul i dag! Utrolig herlig å se den lille og høre hjertet slå :). Hvor langt på vei er du? Ble terminen flyttet?
 
Jeg var også på tul i dag! Utrolig herlig å se den lille og høre hjertet slå :). Hvor langt på vei er du? Ble terminen flyttet?

Ja, fantastisk! [emoji16] ble målt til 7+1, visste ikke hvor langt jeg var på vei fra før da jeg ble gravid rett etter MA i juni. Veldig deilig p endelig vite[emoji4]
 
Ja, fantastisk! [emoji16] ble målt til 7+1, visste ikke hvor langt jeg var på vei fra før da jeg ble gravid rett etter MA i juni. Veldig deilig p endelig vite[emoji4]

Utrolig deilig, ja. Gratulerer så mye! :)
 
Ja, fantastisk! [emoji16] ble målt til 7+1, visste ikke hvor langt jeg var på vei fra før da jeg ble gravid rett etter MA i juni. Veldig deilig p endelig vite[emoji4]
Så godt å få bekreftelse! Skal på tidlig UL allerede neste uke, da er jeg 6 uker på vei.
 
Back
Topp