Kicks
Gift med forumet
Uff, håper dere får en bedre dag i morgen!Lillegull våknet med feber inatt. Så har krevd MYE idag. I tillegg hadde vi fotograf ifht salg av huset vårt. Og hunden er syk. Mildt sagt travelt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, håper dere får en bedre dag i morgen!Lillegull våknet med feber inatt. Så har krevd MYE idag. I tillegg hadde vi fotograf ifht salg av huset vårt. Og hunden er syk. Mildt sagt travelt.
Ja, håper og det. Samboer skal jo være hjemme. Hylskrik i bilen i 1 time og. Trodde jo det skulle hjelpe men nei. Så sov kun 30 minutt pluss 15 minutt på dagen idag stakkar.Uff, håper dere får en bedre dag i morgen!
Ingen kokte grønnsaker? Har du salat til middagene da?Haha spiser alt av grønnsaker unntatt kokte grønnsaker og blomkål. Ble tvunget til å spise blomkålsuppe hos farmor som liten. Tror jeg ble traumatisert [emoji23][emoji106]
Blomkålsuppe med bacon[emoji39]Hm, klarer ikke bestemme meg for om jeg skal lage tomatsuppe eller blomkålsuppe i kveld..
Stakkar.. god bedring til lilleJa, håper og det. Samboer skal jo være hjemme. Hylskrik i bilen i 1 time og. Trodde jo det skulle hjelpe men nei. Så sov kun 30 minutt pluss 15 minutt på dagen idag stakkar.

Heldig som har fritt i morgen! Vill også ha fritt, men må nok på jobb halv 8 i morgen fordi om formen er elendigJeg ble vekka 1430 i dag. Og er helt sliten i dag. Hodet dundrer gitt. Tror jeg snart drar meg i seng igjen.. Heldigvis ikke noe vekkerklokke imorgen da [emoji4] Ha en fin 1.mai imorgen [emoji169]
Har ikke bacon, så må bli uten. Men nå fikk jeg bare skikkelig lyst på bacon også! Nei nå er det på tide å komme seg opp av sofaen å få lagd noeBlomkålsuppe med bacon[emoji39]

Det er det virkelig [emoji4]Godt å gjøre noe.
Vi har vært hos svigers litt vel mange år på rad...
I like måde! Og sov godtJeg ble vekka 1430 i dag. Og er helt sliten i dag. Hodet dundrer gitt. Tror jeg snart drar meg i seng igjen.. Heldigvis ikke noe vekkerklokke imorgen da [emoji4] Ha en fin 1.mai imorgen [emoji169]
Huff, masse god bedring til lille og den firbeinte[emoji4]Lillegull våknet med feber inatt. Så har krevd MYE idag. I tillegg hadde vi fotograf ifht salg av huset vårt. Og hunden er syk. Mildt sagt travelt.
Ingen kokte grønnsaker? Har du salat til middagene da?
Mulig du har blitt det ja![]()
Ikke sant!Og med dette må jeg bare igjen uttrykke min frustrasjon over at lovene mest sannsynlig gjør at fedrekvoten går fra 10 til 15 uker, og mor må tidligere tilbake i jobb.. sykt..
Ha en fin 1. mai du og! Håper den blir bedre enn dagen i dag[emoji171]Jeg ble vekka 1430 i dag. Og er helt sliten i dag. Hodet dundrer gitt. Tror jeg snart drar meg i seng igjen.. Heldigvis ikke noe vekkerklokke imorgen da [emoji4] Ha en fin 1.mai imorgen [emoji169]
Ja, at de blir myke er vel det som er poenget med kokingJa jeg spiser veldig mye salater! Da bruker jeg crispisalad, søtpaprika, chrrrytomater, agurk og Feta/ mozzarella ost. Så varierer vi med kylling eller Chorizo [emoji38] men blomkål er bare forferdelig! Kokte grønnsaker generelt. Så blir de så myke[emoji30] eneste som kan kokes her i huset er gulrot[emoji16][emoji38][emoji23]

Uten er også veldig godt[emoji4]Har ikke bacon, så må bli uten. Men nå fikk jeg bare skikkelig lyst på bacon også! Nei nå er det på tide å komme seg opp av sofaen å få lagd noe![]()
Da koker du de for lenge[emoji6]Ja jeg spiser veldig mye salater! Da bruker jeg crispisalad, søtpaprika, chrrrytomater, agurk og Feta/ mozzarella ost. Så varierer vi med kylling eller Chorizo [emoji38] men blomkål er bare forferdelig! Kokte grønnsaker generelt. Så blir de så myke[emoji30] eneste som kan kokes her i huset er gulrot[emoji16][emoji38][emoji23]
Det heller kanskje mot blomkål her nå når det ble så mye snakk om detUten er også veldig godt[emoji4]

Takk. Usikker hva det er som er galt, bittelitt snue. Men beit meg i nippla idag så tror det er tannfrembruddStakkar.. god bedring til lille![]()
Jeg fikk skikkelig lyst på! Så det havner på handlelista[emoji4]Det heller kanskje mot blomkål her nå når det ble så mye snakk om det![]()