Skravletråd April

Mm. Så godt at de hellet bruker pute
De kan ikke bruke det når de er eldre, derfor det er så fin når det blir oppdaget tidlig.

Men nå er tallet nådd, og jeg sier ses i morgen

Mm .har lyst til Legoland eller dyreparken i år. Eller evt Sverige.
Jeg har og lyst på dyreparken, men vi får se. Har egentlig nok å bruke tiden og penga på hjemme, men vi må bare komme oss på en liten ferie i det minste. Orker ikke en sommer til bare hjemm3.

I utgangspunktet liker jeg ikke blomkål. Men bacon er snas
Ja bacon er snadder! Når jeg var kvalm tidligere i svangerskapet hadde jeg ofte cravings på drt faktisk. Godt og salt :)

Jeg har og lyst på dyreparken, men vi får se. Har egentlig nok å bruke tiden og penga på hjemme, men vi må bare komme oss på en liten ferie i det minste. Orker ikke en sommer til bare hjemm3.
Godt å gjøre noe.

Vi har vært hos svigers litt vel mange år på rad...

Lillegull våknet med feber inatt. Så har krevd MYE idag. I tillegg hadde vi fotograf ifht salg av huset vårt. Og hunden er syk. Mildt sagt travelt.

Det anbefales faktisk å amme til barnet er to. Men fullamming til de er 6 mnd hvis babyen er fornød med bare mm. Og mm skal være hovednæring det første året.
Og med dette må jeg bare igjen uttrykke min frustrasjon over at lovene mest sannsynlig gjør at fedrekvoten går fra 10 til 15 uker, og mor må tidligere tilbake i jobb.. sykt..

Back
Topp