De kan ikke bruke det når de er eldre, derfor det er så fin når det blir oppdaget tidlig.Mm. Så godt at de hellet bruker pute
Men nå er tallet nådd, og jeg sier ses i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De kan ikke bruke det når de er eldre, derfor det er så fin når det blir oppdaget tidlig.Mm. Så godt at de hellet bruker pute
Jeg har og lyst på dyreparken, men vi får se. Har egentlig nok å bruke tiden og penga på hjemme, men vi må bare komme oss på en liten ferie i det minste. Orker ikke en sommer til bare hjemm3.Mm .har lyst til Legoland eller dyreparken i år. Eller evt Sverige.
I utgangspunktet liker jeg ikke blomkål. Men bacon er snas
Ja bacon er snadder! Når jeg var kvalm tidligere i svangerskapet hadde jeg ofte cravings på drt faktisk. Godt og saltI utgangspunktet liker jeg ikke blomkål. Men bacon er snas
Neida mange igjenDet blir så stille når dere gir dere
Ikke heltOg vips var du ferdig[emoji1]
Takk søtaGod bedring[emoji173]️
Så braLille O slipperå bruke frejkas pute mer!!!! [emoji3][emoji3][emoji3][emoji3][emoji3][emoji3][emoji3][emoji3][emoji3]
Haha uff det orker jeg ikke
Bare jeg ikke angrer og heller vil ha den andre når jeg har laget den ene![]()
Jepp .bra det oppdages så tidlig st de kan bruke pute. Mente jeg.De kan ikke bruke det når de er eldre, derfor det er så fin når det blir oppdaget tidlig.
Men nå er tallet nådd, og jeg sier ses i morgen
Haha nei må du gi degBlomkål smaker dritt

Viktig detMå nyte mens vi kan
Det anbefales faktisk å amme til barnet er to. Men fullamming til de er 6 mnd hvis babyen er fornød med bare mm. Og mm skal være hovednæring det første året.Hvor lenge er det vanlig å amme egentlig?
Godt å gjøre noe.Jeg har og lyst på dyreparken, men vi får se. Har egentlig nok å bruke tiden og penga på hjemme, men vi må bare komme oss på en liten ferie i det minste. Orker ikke en sommer til bare hjemm3.
Mest sannsynlig, jaSikkert det som skjer da [emoji23]

Nei blomkål er godtBlomkål smaker dritt
Hurra[emoji119]Lille O slipperå bruke frejkas pute mer!!!! [emoji3][emoji3][emoji3][emoji3][emoji3][emoji3][emoji3][emoji3][emoji3]
Og med dette må jeg bare igjen uttrykke min frustrasjon over at lovene mest sannsynlig gjør at fedrekvoten går fra 10 til 15 uker, og mor må tidligere tilbake i jobb.. sykt..Det anbefales faktisk å amme til barnet er to. Men fullamming til de er 6 mnd hvis babyen er fornød med bare mm. Og mm skal være hovednæring det første året.
Haha nei må du gi deg![]()