Skravletråd April

Løveparken ligger ikke så langt fra Legoland, så ja takk begge deler?
Ja. Blir det Legoland blir det også løveparken

Det et Kristiansand jeg mente med dyreparken. Logistikk klarer vi fint alle tre, men økonomisk og tidsmessig sparer vi nok dyreparken til neste år om det blir Legoland i år. Vi skal ha tid til svigers også. Og første uken av min ferie (og lite feriebudsjett) går jo på korpstur til Danmark

Jeg har slitt helt sinnsykt med snusslutt hele svangerskapet[emoji30] gikk bra de første 6 mnd, så skar det seg. Og nå prøver jeg alt jeg kan å ikke snuse, hender at jeg tar en eller kanskje to snus på en dag. Så jeg har telt dagene ned til jeg kan snuse uten p få dårlig samvittighet[emoji28]

Bra du prøver alt du kan, i alle fall! :)

Hun hadde ikke det [emoji3]
Hun hadde en kneppelyd i hofta så de valgte å ha på pute frem til ortopedtimen idag [emoji85]

5 laaaaaange uker [emoji28]
Frøkna hadde den i rundt 4 måneder.
De er fryktelig små å holde når den forsvinner, er først da man merker hvor stor den puten egentlig var

Frøkna hadde den i rundt 4 måneder.
De er fryktelig små å holde når den forsvinner, er først da man merker hvor stor den puten egentlig var

Uff ja! [emoji28]
Den frejkas puta er stor [emoji102]

Håper alt er bra med hoftene hennes nå [emoji173]️

Er det noen fasit her da?

Fasiten er vel at mange ammer kortere enn anbefalingene. Og noen mye lenger.

Anbefalt er fullammet i 4-6 mnd og fortsatt amming til de er et år, minst.

Jeg har fått kommentarer på at jeg ammer eeeeenda før ungen ble året. Nå er hun altså passert to

Fasiten er vel at mange ammer kortere enn anbefalingene. Og noen mye lenger.

Anbefalt er fullammet i 4-6 mnd og fortsatt amming til de er et år, minst.

Jeg har fått kommentarer på at jeg ammer eeeeenda før ungen ble året. Nå er hun altså passert to

Så lenge det fungerer for dere så er vel det det viktigste[emoji177] jeg så en på TV som ammet ungen til han var 8 år. Det er kanskje litt i overkant

Så lenge det fungerer for dere så er vel det det viktigste[emoji177] jeg så en på TV som ammet ungen til han var 8 år. Det er kanskje litt i overkant

Det er litt i overkant for min del ja. Hverken han på 9 eller hun på 7 er aktuelt å amme. De har hatt sin tid

33 eller 133 eller bryr meg ikke her ;-)

Back
Topp