Hvor sliten er du?33 eller 133 eller bryr meg ikke her ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor sliten er du?33 eller 133 eller bryr meg ikke her ;-)
Har bare rent på her synes jegEr jo det, har bare syntes at det har gått tregt for meg i kveld
Trøtt.Hvor sliten er du?
Mer krevende i henhold til klær, bleieskift og bilstol.Ja. Det er jo mye mer krevende.
Men tar du hundre til så slenger jeg meg på ;-)Hvor sliten er du?
Hm, klarer ikke bestemme meg for om jeg skal lage tomatsuppe eller blomkålsuppe i kveld..
Jeg hadde gått for blomkålsuppe, det er svine godt.Hm, klarer ikke bestemme meg for om jeg skal lage tomatsuppe eller blomkålsuppe i kveld..
Ja akkurat det som er, klarer ikke beatemme megBegge deler er godt [emoji85]

Hmm... Ikke lett.Hm, klarer ikke bestemme meg for om jeg skal lage tomatsuppe eller blomkålsuppe i kveld..
Det orker jeg ikke, sov ikke mer enn 2-3 timer i nattMen tar du hundre til så slenger jeg meg på ;-)
Ja akkurat det som er, klarer ikke beatemme meg![]()
Håper vi slipper det og!Åhh,det skal vi slippe med 5-6 plussgrader
Nei ikke bacon. Der har jeg ikke prøvd faktisk! I utgangspunktet liker jeg blomkålsuppe mye bedre, men i dag ble jeg usikker..Jeg hadde gått for blomkålsuppe, det er svine godt.
Har du bacon til å ha oppå?
Mm. Så godt at de hellet bruker puteMer krevende i henhold til klær, bleieskift og bilstol.
Mer frustrerende for babyen som begynner å bli litt mobil og brått får den på.
Jeg fikk veldig lyst på det akkurat nåNei ikke bacon. Der har jeg ikke prøvd faktisk! I utgangspunktet liker jeg blomkålsuppe mye bedre, men i dag ble jeg usikker..
I utgangspunktet liker jeg ikke blomkål. Men bacon er snasNei ikke bacon. Der har jeg ikke prøvd faktisk! I utgangspunktet liker jeg blomkålsuppe mye bedre, men i dag ble jeg usikker..
Haha uff det orker jeg ikkeJa, takk, begge deler? [emoji23]

Det var lite ja. Da bør du snart sove.Det orker jeg ikke, sov ikke mer enn 2-3 timer i natt
Du får sette i gang du også daJeg fikk veldig lyst på det akkurat nå![]()