Junibaby18
Glad i forumet
Da koker du de for lenge[emoji6]
Jeg har aldri kokt en eneste grønnsak i hele mitt liv[emoji23] bare fått servert.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da koker du de for lenge[emoji6]
Takk! Bekymret for begge. Men mest for den firbente som er gammelHuff, masse god bedring til lille og den firbeinte[emoji4]
Det heller kanskje mot blomkål her nå når det ble så mye snakk om det![]()
Da har de kokt dem for lenge[emoji23][emoji23] overkokte geønnnsaker er ikke noe godt!Jeg har aldri kokt en eneste grønnsak i hele mitt liv[emoji23] bare fått servert.
Da har de kokt dem for lenge[emoji23][emoji23] overkokte geønnnsaker er ikke noe godt!
Det er ikke noe særlig da[emoji53]Takk! Bekymret for begge. Men mest for den firbente som er gammel
Hehe, jeg er faktisk veldigglad i rosenkål[emoji23] godt vi er forskjellige[emoji6]Nei fysj. Og rosenkål smaker også dritt. [emoji23]
Hehe, jeg er faktisk veldigglad i rosenkål[emoji23] godt vi er forskjellige[emoji6]
Ja[emoji6] bare ikke overkokt!Kokt rosenkål?[emoji23][emoji23]
Uff stakkar, ikke spøk det..Takk. Usikker hva det er som er galt, bittelitt snue. Men beit meg i nippla idag så tror det er tannfrembrudd
Nei. Men det pleier å gå seg til. Han har artroseDet er ikke noe særlig da[emoji53]
Jeg fikk skikkelig lyst på! Så det havner på handlelista[emoji4]
Nei. Håper det er det, ellers er det jo feber for "ingenting" synlig og det er skumlereUff stakkar, ikke spøk det..
Likte ikke jeg før heller. Nå er det helt okNei fysj. Og rosenkål smaker også dritt. [emoji23]
Sant det! Håper det går over snart uansett hva det er vertfallNei. Håper det er det, ellers er det jo feber for "ingenting" synlig og det er skumlere
Krysser fingrene for at det gjør det denne gangen og!Nei. Men det pleier å gå seg til. Han har artrose
Jada. Det ødela for dagsovingen idag så samsoving var veldig aktuelt for henne idag. (Som alle andre dager...) prøver og prøver med egen seng men herregud, hun trenger nærhet og spesielt som syk, om man nekter vel ikke barnet sitt det ?Sant det! Håper det går over snart uansett hva det er vertfall![]()
Ja. Han er 10 år gammel neste mnd. Og det blir vel noen hundeårKrysser fingrene for at det gjør det denne gangen og!
Samsoving er vel ok uansett, og vertfall når barnet er sykt og er mer sårbart tenker jegJada. Det ødela for dagsovingen idag så samsoving var veldig aktuelt for henne idag. (Som alle andre dager...) prøver og prøver med egen seng men herregud, hun trenger nærhet og spesielt som syk, om man nekter vel ikke barnet sitt det ?

Nei, og de havner alltids i egen seng da de er klare for det[emoji4]Jada. Det ødela for dagsovingen idag så samsoving var veldig aktuelt for henne idag. (Som alle andre dager...) prøver og prøver med egen seng men herregud, hun trenger nærhet og spesielt som syk, om man nekter vel ikke barnet sitt det ?