Skravletråd April

Lillejenta falt og fikk munnen full av blod i dag :(
Ser ut til at hun har kuttet leppebåndet. Det blir jo mye blod av slikt, men det stoppet heldigvis raskt.
Huff da, stakkars [emoji17] Håper det går bra med hu [emoji4]

Stakkars liten. Går det bra med henne?

Ja hun er i full vigør :)
Jeg syntes at leppebåndet hennes var litt stramt tidligere, usikker på om dette har noen påvirkning på det. Ser ut som om hun har fått utført diamantklipp ^^
Men det var svært vondt med en gang ja :(

Da forsvant siste av barna for en times tid siden, så nå er bare mine egne her.
Jeg har vært i, fikset noen småting, og vært i dusjen.
Snart skal jeg ordne meg å dra på mammakveld

Hva har du gjort i dag?
Jeg har trillet en kort tur med guttungen. Har satt på en klesvask og oppvaskmaskinen. Laget middag og skal snart en tur på butikken for å handle litt for mannen. Forhåpentligvis skal jeg legge sammen klær og rydde litt etter at guttungen er lagt. Hardt liv for en gravid mamma med bekkenløsning

Har har de mamma- og pappakvelder og hver av klassene til barna
Det vil si mammaene (eller pappaene) møtes ett eller annet sted for mat og drikke.
I kveld er det mammakveld med mammaene i klassen til Frøkna
Så koselig. Det har ikke vi. MEN i eldste sin klasse har faktisk 13 av 14 av jentemammaene slike kvelder [emoji14] For de kjenner hverandre fra før av. Føles kjempegøy alltid. [emoji56][emoji23][emoji23] Ja. Jeg er den outsideren. Og attpåtil er jeg minst 10-15 år yngre enn dem alle.

Jeg er veldig mye tryggere i min rolle i minste sin klasse. De er veldig mye mer inkluderende i alt gitt :)

Back
Topp