Skravletråd April

Så koselig. Det har ikke vi. MEN i eldste sin klasse har faktisk 13 av 14 av jentemammaene slike kvelder [emoji14] For de kjenner hverandre fra før av. Føles kjempegøy alltid. [emoji56][emoji23][emoji23] Ja. Jeg er den outsideren. Og attpåtil er jeg minst 10-15 år yngre enn dem alle.

Jeg er veldig mye tryggere i min rolle i minste sin klasse. De er veldig mye mer inkluderende i alt gitt :)
Dette er for klassen til frøkna hvor alle kjenner alle foruten meg.
Føler meg ikke helt på nett med dem de gangene jeg har snakket med dem heller, men tenker jeg skal jo forholde meg til dem i flere år fremover så jeg gjør mitt for å gli inn så jeg kommer.
I klassen til eldste gled jeg rett inn når vi kom som ny innflyttede...
 
Dette er for klassen til frøkna hvor alle kjenner alle foruten meg.
Føler meg ikke helt på nett med dem de gangene jeg har snakket med dem heller, men tenker jeg skal jo forholde meg til dem i flere år fremover så jeg gjør mitt for å gli inn så jeg kommer.
I klassen til eldste gled jeg rett inn når vi kom som ny innflyttede...
Jo, men du blir da invitert ;) Jeg har ikke blitt invitert noen gang :) Hadde jeg blitt, hadde jeg også gått og prøvd mitt beste da. For det gjør jeg. Jeg prøver jo hver gang og delta på det meste, for barnas beste også. Og sånn sett mitt beste. Så jeg slipper å se ut som den ensomme moren alltid. Beste hadde vært om mannen gikk i eldste sitt egentlig. For han kjenner mange av de, da han er vokst opp her. Men han jobber alltid når det er. Så da går jeg jo alene på spillekvelder og slikt noe.

Men rene mammakvelder og slikt har jeg ikke fått æren av enda. Og mi går i 6.klasse nå [emoji56] Så ser ikke for meg jeg får den heller nå da.
 
Ja :D
Heldig at vi får tilbringe tid sammen som en familie, og av og til de to alene eller jeg og lillejenta alene. Og så kan lillemor få fri fra barnehagen innimellom så vi kan ta en tur alle sammen :D

Høres helt fantastisk ut![emoji173]️
 
Jeg gikk inn i overvektig i dag. Da jeg begynte vektnedgangen for 2 1/2 år siden så var jeg i Fedme klasse 2, med en bmi på 34,9. Nå er den på bmi 29,9. Jeg burde være skikkelig glad, men det er et skikkelig antiklimaks. Jeg ser ikke vektnedgangen selv. Jeg har født et barn til etter at jeg begynte å gå ned, så 30 kg burde jeg være skikkelig fornøyd med! Blir rent oppgitt over meg selv!
Så flink du har vært
 
Back
Topp