Skravletråd April

Pensko og skjorter Nettshoppet
Dress til kb ble kjøpt i går men fikk meld om at str var utsolgt så da må jeg ta en mindre eller en større
Så har jeg handlet votter og skalljakke til nevø

Moro med shopping[emoji1]
 
Hei alle [emoji173]️ Vært dødt fra meg siste månedene. Er det bra med dere? Nå blir det litt mer mulig med forum fremover håper jeg. Savner å skravle. Ferdig operert [emoji106] Mobilisering og finjustering igjen nå. Alt har gått bra, med noen humper i veien. Litt rart å ha 2 hull i hodet, og en slange innvendig men skal nok bli venn med den og [emoji28] Nå ser jeg frem til vår, sommer og en deilig årstid! Med forhåpentligvis masse energi, og kanskje også muligheter for jobb igjen om ikke så lenge? Jeg håper det i allefall.

Så koselig å se deg her igjen[emoji173]️
Godt å høre at operasjonen gikk bra!
 
Så bra!! Du har virkelig gjort en kjempe jobb!! Har du tatt bilder så du virkelig kan se forskjellen? Hjelper det ikke å se at du kan bruke mindre klær heller? 30 kg utgjør en del i str på klær.

Takk ❤️
Nei det er få bilder av meg. Jeg skal lete litt senere. Kanskje mamma og pappa har noen.
Jeg ser det ikke så godt på størrelsen I overkroppen, for magen er så stor og har så rar form.
 
Men han går i teorien "ned"... For han har jo masse i lengden..

Slik har min også vært. Stått stille i vekt og stekt seg. Men nå tror jeg vekta kom litt etter og. Har jobbet bevisst med det og med tankene hans etter at det ble klart at han bevisst spiste lite for å ikke få stor mage for det ble det snakket om på skolen...
 
Takk [emoji173]️
Nei det er få bilder av meg. Jeg skal lete litt senere. Kanskje mamma og pappa har noen.
Jeg ser det ikke så godt på størrelsen I overkroppen, for magen er så stor og har så rar form.

Det hjalp meg veldig da jeg gikk ned. Håper du finner bile så du fpr sett det tydelig at det er stor forskjell.
Jeg sliter også med at magen er det siste som forsvinner[emoji85] det er så kjipt.
 
Lillejenta falt og fikk munnen full av blod i dag :(
Ser ut til at hun har kuttet leppebåndet. Det blir jo mye blod av slikt, men det stoppet heldigvis raskt.
 
Back
Topp