Ikke i bruk
Forumet er livet
Stakkars liten. Går det bra med henne?Lillejenta falt og fikk munnen full av blod i dag
Ser ut til at hun har kuttet leppebåndet. Det blir jo mye blod av slikt, men det stoppet heldigvis raskt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stakkars liten. Går det bra med henne?Lillejenta falt og fikk munnen full av blod i dag
Ser ut til at hun har kuttet leppebåndet. Det blir jo mye blod av slikt, men det stoppet heldigvis raskt.
Huff da, stakkars [emoji17] Håper det går bra med hu [emoji4]Lillejenta falt og fikk munnen full av blod i dag
Auda! [emoji169][emoji21]Lillejenta falt og fikk munnen full av blod i dag
Stakkars liten. Går det bra med henne?
Huff da, stakkars [emoji17] Håper det går bra med hu [emoji4]
Auda! [emoji169][emoji21]
Da forsvant siste av barna for en times tid siden, så nå er bare mine egne her.
Jeg har vært i, fikset noen småting, og vært i dusjen.
Snart skal jeg ordne meg å dra på mammakveld
Jobb til 17 i dagGod morgen[emoji4]
Planer for dagen?
Digg med friGod morgen, jeg har fri i dag, jeg![]()
Hva har du gjort i dag?God morgen [emoji4]
Nå er det helgGod morgen.
Det er fredag og nesten helg![]()
Si det duHvorfor er BV så mye mer gøy enn husarbeid![]()
Jeg har trillet en kort tur med guttungen. Har satt på en klesvask og oppvaskmaskinen. Laget middag og skal snart en tur på butikken for å handle litt for mannen. Forhåpentligvis skal jeg legge sammen klær og rydde litt etter at guttungen er lagt. Hardt liv for en gravid mamma med bekkenløsningHva har du gjort i dag?
Har har de mamma- og pappakvelder og hver av klassene til barnaHva er mammakveld?
Så koselig. Det har ikke vi. MEN i eldste sin klasse har faktisk 13 av 14 av jentemammaene slike kvelder [emoji14] For de kjenner hverandre fra før av. Føles kjempegøy alltid. [emoji56][emoji23][emoji23] Ja. Jeg er den outsideren. Og attpåtil er jeg minst 10-15 år yngre enn dem alle.Har har de mamma- og pappakvelder og hver av klassene til barna
Det vil si mammaene (eller pappaene) møtes ett eller annet sted for mat og drikke.
I kveld er det mammakveld med mammaene i klassen til Frøkna
Ehm. Nei. Litt langt. Ellers skulle jeg gjerne tatt turen bare for turen daJeg er sulten! Kan noen komme hit med sushi?
Nei takkJeg er sulten! Kan noen komme hit med sushi?
Ikke noe å gjøre med[emoji4]Jeg beklager, men loggen som viser hvert enkelt medlem sine tråder og innlegg ble så hardt skadet i går at den ikke kan gjenopprettes.![]()
![]()
Dere kan lese mer HER