Skravletråd April

Fikk melding om 8 mnd kontroll nå idag halv ett.

Da var det jo greit man hadde fått dusja seg og blitt presentabel for å gå ut :p Hadde glemt av den timen jeg :p og tenk lille bolla mi er åtte mnd nå ❤️❤️
 
Kom litt av seg selv :p men tenkte jeg skulle prøve på toppremien iallefall :) det er som regel trådene som er utfordringa for meg. Selve skravlinga tar jeg her :p
De siste månedene har jeg nesten ikke hatt innlegg.
Har rett og slett ikke så mye tid til å være her inne, må innrømme jeg savner det til tider
 
Fikk melding om 8 mnd kontroll nå idag halv ett.

Da var det jo greit man hadde fått dusja seg og blitt presentabel for å gå ut :p Hadde glemt av den timen jeg :p og tenk lille bolla mi er åtte mnd nå ❤️❤️
Oi, syns det ikke er lenge siden du fikk baby jeg.
Utrolig hvor fort tiden går
 
Ekkelt føre på veiene?
Vet ikke, har ikke vært ute enda.
Vurderte å kjøre til L, og gå langs elva, ta med brød for å mate endene og svanene, men ikke sikker jeg gidder når det sludder.
Lille U er 3 år så hn vil ikke sitte i vognene hele tiden så må liksom også finne på noe utenom å bare å trille
 
Hehe, god bedring til trøtt gutt[emoji28]
Heldigvis følte han seg faktisk relativt uthvilt i dag så det gikk greit.

Muligens gikk det inn at han fikk ikke gå på forball eller ut og leke i snøen i går fordi han var syk og er han syk i dag også ryker både en dag med snø og speider.
 
Likte de søte kaninene bedre (Lille U og frøkna ville ha elsket dem), vet helt ærlig ikke helt hva jeg skulle ha gjort dersom jeg hadde vunnet den vognen :p
Jeg hadde muligens måttet finne en ny eier til den. Men den er jo så fiiiiin, vi kunne brukt den i sommer i alle fall, hun er jo bare 2,5 i sommer
 
Heldigvis følte han seg faktisk relativt uthvilt i dag så det gikk greit.

Muligens gikk det inn at han fikk ikke gå på forball eller ut og leke i snøen i går fordi han var syk og er han syk i dag også ryker både en dag med snø og speider.
Så kjedelig da.
Trives han i speidern, vår eldste elsker det
 
Jeg hadde muligens måttet finne en ny eier til den. Men den er jo så fiiiiin, vi kunne brukt den i sommer i alle fall, hun er jo bare 2,5 i sommer
Hadde nok endt opp med å solgt den vi også, men når det er sagt, det er en fantastisk premie og de fleste her inne har nok bruk for den.

Er uansett ikke så farlig for meg, tror ikke jeg kommer til å være med i trekningen av den en gang
 
De siste månedene har jeg nesten ikke hatt innlegg.
Har rett og slett ikke så mye tid til å være her inne, må innrømme jeg savner det til tider
Forrige mnd ble dårlig mnd. Mye som skjedde. Lite tid. Sånn blir det i flekkene. Hverdagen tar innpå
 
Back
Topp