Skravletråd April

God morgen jenter.
Er hjemme med et barn som i teorien er syk i dag.
Var blek, frøs og skalv og kastet opp i går morges.
Vært hel fin siden 14-tiden i går, men denne 48-timers reglen vet dere (og full respekt for den)...
 
Såpass fin form som han har oppført seg i kveld så tenker jeg det blir skole i morgen

Men han føler seg trolig KVALM, ELENDIG, VONDT BÅDE HER OG DER og SYK, HELT EKTE SYK i morgen tidlig.

Aka: trøtt-

Hehe, god bedring til trøtt gutt[emoji28]
 
Minstemann ville starte dagen 05.30, så her sitter vi i stuen :singing: Han sovner jo med en gang jeg setter meg i sofaen, kunne jo da bare sovet videre sengen istedet :wacky:
Hehe. Nei det ville jo ikke vært gøy for ungen. :p
 
God morgen jenter.
Er hjemme med et barn som i teorien er syk i dag.
Var blek, frøs og skalv og kastet opp i går morges.
Vært hel fin siden 14-tiden i går, men denne 48-timers reglen vet dere (og full respekt for den)...
Så da er det i teorien allerede helg?:p god bedring til den som er pjusk :) håper det ikke kommer noe mer :)
 
Nei da, var kl 07:00 i går morges han kastet opp og kom ikke noe mer etter det eller løs mage, så tilbake i barnehagen i morgen
Har er i super form i dag :)
Ååja. Tenkte kl 14 jeg og da er jo allerede mesteparten av jobbdagen gått :p men er det 7 funker det jo veldig greit ;)
 
Fikk dusja mens yngste sover. Første gang uten at hun våkner midt i. Så deilig å få en god lang dusj :)
 
Var greit innafor allerede med kravene for denne måneden for toppremien :p 10 tråder Og 555 innlegg. Har 15 tråder plutselig :p og innleggene er endel over :p
 
Back
Topp