Skravletråd April

Vurderer en tidlig kveld. Ikke helt i humør til å være våken kjenner jeg.
Dårlig humør? Jeg har skikkelig dårlig energi for tiden etter ungene er i seng. Orker såvidt å reise meg fra sofaen
 
Vurderer en tidlig kveld. Ikke helt i humør til å være våken kjenner jeg.
Du vet at klokken er godt over 22:30?
Ved tanke på at dette er en ukedag og ikke en helg vil jeg ikke kalde det å legge seg nå for å ta en tidlig kveld
 
Det er jo relativt da. Legger meg vanligvis ikke før rundt midnatt, eller senere. Veldig b-menneske.
Da tar jeg kvelden. Minste våkna nettopp for en liten påfyll. God natt [emoji4]
 
Ja, og med tre fotballspillere i hus.... vi har dem de fleste steder.
Ja da får du nok en del inn. Syns det var nok da jeg spilte selv. Og da var det bare meg. Men de var overalt likevel.
 
Du vet at klokken er godt over 22:30?
Ved tanke på at dette er en ukedag og ikke en helg vil jeg ikke kalde det å legge seg nå for å ta en tidlig kveld
Jeg synes jeg kom meg i seng i brukelig tid, men så er visst klokka over 23 og der er sent. Jeg har ikke sommertid under huden enda. Utsatte problemet i påska. Og vet jeg bruker nesten en uke på å snu meg.
 
Lagt meg i senga for over en time siden. Dødstrøtt. Men sove får jeg ikke:(
 
Så kjedelig :(
Håper søvnen tar deg snart <3
Prøve på nytt nå. Snart. Lei av å ikke få sove. Vært noen helt elendige netter. Mye tanker. Uro og ekstreme smerter i kroppen. Så stiv. Sovner ikke før jeg er helt utmatta og da sover jeg tydeligvis i ei stilling hele natta. Våkner opp stiv og støl og mer utmatta enn når man la seg :/
 
Prøve på nytt nå. Snart. Lei av å ikke få sove. Vært noen helt elendige netter. Mye tanker. Uro og ekstreme smerter i kroppen. Så stiv. Sovner ikke før jeg er helt utmatta og da sover jeg tydeligvis i ei stilling hele natta. Våkner opp stiv og støl og mer utmatta enn når man la seg :/

Skjønner det, du har for mye å tenke på <3
Håper du sover nå, og våkner uthvilt :)
 
Minstemann ville starte dagen 05.30, så her sitter vi i stuen :singing: Han sovner jo med en gang jeg setter meg i sofaen, kunne jo da bare sovet videre sengen istedet :wacky:
 
God morgen! Endelig snart helg :)
God morgen til deg å

Enda to dager til helg. En morgen etter denne.

Jeg har da ikke regnet feil. Det er bare torsdag.
5.
Dagen da jeg ble storesøster.
Dagen da det skjer mye privat og litt spennende her ;-)
 
Back
Topp