Skravletråd April

Så flink og effektiv du er :)
Nei. Svært lite effektiv faktisk.

Ekstremt lite effektiv strikker. Jeg skal bare sjekke bv. En pinne. Bare se på fb, et par pinner. Oi, candy crush, en pinne, hei lille venn...

Og ja, en pinne var 17 masker. Der var nok ille mer enn en halvtime effektiv strikking på de to forstykkene. Jeg brukte både morgenen og kvelden.

Jeg begynte på genseren i vinter. Eller høst? Det var meningen til å bruke denne vinteren som er over...
 
Nei. Svært lite effektiv faktisk.

Ekstremt lite effektiv strikker. Jeg skal bare sjekke bv. En pinne. Bare se på fb, et par pinner. Oi, candy crush, en pinne, hei lille venn...

Og ja, en pinne var 17 masker. Der var nok ille mer enn en halvtime effektiv strikking på de to forstykkene. Jeg brukte både morgenen og kvelden.

Jeg begynte på genseren i vinter. Eller høst? Det var meningen til å bruke denne vinteren som er over...
Å rose seg selv er viktig :) se på det slik at du ble ferdig. Ikke dra inn det negative. Du er flink!
 
Nei, det gjør de ikke. Legger alt i skolens hender.
Men da må skolen ta tak. Evt få hjelp av ppt til å finne de rette takene? For skolen er jo en så stor del av hverdagen deres. Skolen må virke.
 
Men da må skolen ta tak. Evt få hjelp av ppt til å finne de rette takene? For skolen er jo en så stor del av hverdagen deres. Skolen må virke.
Skal ta kontakt med de igjen kjenner jeg.
 
Det gjør de her men er forskjellig fra sted til sted
Det kan være ulik tilnærming ja, og når Bup ikke gjør det er det verd å høre med ppt en gang til. De kan ikke svare noe verre enn at det ikke er noe de kan gjøre. Og det der man er allerde.
 
God morgen alle sammen
Lagt sammen litt klær på morningen men en haug igjen..
I dag må huset ordnes!
 
Back
Topp