Skravletråd April

Lillemor er hos mine foreldre i helga, så nå I kveld har jeg ommøblert på rommet hennes. I morgen må vi vaske, sortere og rydde, for her er det ting over alt! Hun tar etter sine foreldre, dessverre.

Så koselig med besteforeldrehelg[emoji1]
Lykke til med rydding og vasking!
 
Vaske, tørke, brette.

Klær er ikke gøy ,jeg har holdt på hele dagen og her er egentlig bare enda mer rot.
 
Trøtt... Søndags modus.
 
Ungene er ute. Mannen overvåker sånn delvis gjennom vinduene. Og skal vel egentlig rydde kjøkkenet/vaske opp, i tillegg til å bære opp klærene jeg skal brette (edderkopp-sikre dem, nemlig!) men klærene har han ikke rørt så enn så lenge rydder jeg ut av kommoden til lillemor jeg, fyller en pose til fretex med det som er for smått og fyller på fra en pose med klær fra eldre søsken.

Jeg har gått gjennom to poser jeg fant når EKG lette etter festdrakta hun skulle ha, og sorter litt. Sånt som et kommet tilbake fra min svigerinne, men det var 80-86-92-98 og lillemor bruker 86-92 så noe på vent og noe til fretex og noe så åpenbart gutt og for stort at det ble fretex likevel. Men et godt tilskudd til garderoben hennes, så jeg rydder plass. Kjedelig, men dumt å ha en kommode med for små klær

Deilig å få ryddet litt i klær og størrelser[emoji2]
 
Back
Topp