Skravletråd April

Takk for at dere tar dette så pent!
Selv om jeg ikke kunne ha gjort noe fra eller til med både nedetiden og den loggen så har det krypet under huden på meg og føler jeg har både feilet skikkelig og sviktet dere :(

Nei, nei, sånn får du ikke lov til å tenke![emoji173]️
 
Noen dagers fravær fra forumet her...

Omgangssjuka tar på her i hus. Begge ungene.

Men hvor lenge kan en 2,5 åring spy altså... før man bli bekymra...

Bhg mente hun kastet opp onsdag morgen. Da henta jeg henne. De så det ikke. Men hun kom å sa ifra det lå oppkast på gulvet.

Jeg tror ikke det var henne men at hun sa ifra. Var flere den dagen som kastet opp. For formen var upåklagelig til natt til fredag. Så i 1,5 døgn har hun nå spydd nærmest kontinuerlig :( når gir det seg ????

Holdt henne hjemme såklart fra bhg. Og mandagen røyk nettopp for bhg dag

Æsj så kjedelig :(
God bedring! <3
 
Oi, det var kupp![emoji1]
Det var det, jeg ble først utrolig overrasket når han sa kr 150,- siden det var en del lavere enn jeg trodde, og så begynte han å prute ned seg selv og landet på kr 120,-
 
Noen dagers fravær fra forumet her...

Omgangssjuka tar på her i hus. Begge ungene.

Men hvor lenge kan en 2,5 åring spy altså... før man bli bekymra...

Bhg mente hun kastet opp onsdag morgen. Da henta jeg henne. De så det ikke. Men hun kom å sa ifra det lå oppkast på gulvet.

Jeg tror ikke det var henne men at hun sa ifra. Var flere den dagen som kastet opp. For formen var upåklagelig til natt til fredag. Så i 1,5 døgn har hun nå spydd nærmest kontinuerlig :( når gir det seg ????

Holdt henne hjemme såklart fra bhg. Og mandagen røyk nettopp for bhg dag

Uff så slitsomt[emoji20] masse god bedring!
 
På farten hele dagen (eller rettere sagt, hos mine foreldre det meste av den)

På plass i sofaen igjen. Første skulder vevd sammen, nå strikke den andre og så kan han prøve og se hvordan det passer før jeg strikker hals og ermer
 
Back
Topp