Skravletråd April

Ubehagelig tidlig morgen.

Men nå er jeg og lillemor plassert i hver vår sofa, hun med peppa gris og jeg med den genseren jeg glemte å strikke ferdig mens det enda var kaldt...
 
Ubehagelig tidlig morgen.

Men nå er jeg og lillemor plassert i hver vår sofa, hun med peppa gris og jeg med den genseren jeg glemte å strikke ferdig mens det enda var kaldt...
Tidlig her også for jeg hadde glemt å skru av vekkerklokken på mobilen
 
Tidlig her også for jeg hadde glemt å skru av vekkerklokken på mobilen
Min er ukedagsprogrammert. Kl 6 mandag - fredag og av lørdag og søndag.

Toåringen er ikke like godt programmert.
 
Dumt av meg å.ikke skru av min for det skal ikke mer til før jeg var lys våken
Mannen gjør av og til sånn der, og da er jeg våken ja. Og irritert på ham. ;-)
 
Glattstrikk frem og tilbake. Annenhver pinne vrang da. Men bare 17 masker så det er helt overkommelig. Men bare 17 masker rett også og det er jo over før jeg får sukk for meg...
 
Glattstrikk frem og tilbake. Annenhver pinne vrang da. Men bare 17 masker så det er helt overkommelig. Men bare 17 masker rett også og det er jo over før jeg får sukk for meg...
Blir fort ferdig da :)
 
Blir fort ferdig da :)
Det vokser ja. Vi snakker jo dobbel tråd på pinne 5,5

Men når der er ferdig er det en til (forstykkene på kjekkasgenseren) før den store halsen/kragen, som er ribbestrikk/vrangbord
 
Det vokser ja. Vi snakker jo dobbel tråd på pinne 5,5

Men når der er ferdig er det en til (forstykkene på kjekkasgenseren) før den store halsen/kragen, som er ribbestrikk/vrangbord
Skulle ønske jeg kunne strikke...
 
Prøvd X antall ganger.. Det største jeg har strikket er babyteppe ;)
Det er jo ganske stort da.

Jeg gikk løs på et teppe når jeg var gravid med eldste. Alle ungene har fått teppe :)
 
Det er jo ganske stort da.

Jeg gikk løs på et teppe når jeg var gravid med eldste. Alle ungene har fått teppe :)
Er greit tidsfordriv når man er sykemeldt..
 
Back
Topp