Skravletråd April

Lille har endelig roet seg.. holdt på siden 15.30
 
Her ligger jeg med ei lita frøken som skulle sove. Hun synger for meg.
 
Jeg er bare 165 cm. Så føler neg kortere da gitt. Men. Jeg falt for denne. Så da får jeg heller se lavere ut evnt [emoji12][emoji23]
Er ikke platåsko inn igjen?[emoji12] hehe, neida. Men synes lave er fine i lange kjoler og jeg[emoji4]
 
Lillemor er hos mine foreldre i helga, så nå I kveld har jeg ommøblert på rommet hennes. I morgen må vi vaske, sortere og rydde, for her er det ting over alt! Hun tar etter sine foreldre, dessverre.
 
Sånn. Da er genseren sammenvevd i skuldrene så den kan prøves før jeg strikker på armer og krave. Håper den er lang nok i kroppen ellers må jeg gjøre noe.
Men tror det passer, og kan dampes i lengderetningen ikke som om gutten trekker i bredde uansett.

Nå skal den jo neppe brukes før til høsten da. Men jeg tok 10 år i lengde og 8 i bredde og det burde være stort nok.
 
Hørtes ikke bra ut! Forsøkt å kontakte dem igjen?
Siden han er sterk faglig er jeg usikker på hva det er å hente. Er de også inne på den sosiale biten?
 
Siden han er sterk faglig er jeg usikker på hva det er å hente. Er de også inne på den sosiale biten?
Ja. Det vil jeg si utfra denne presentasjonen fra vår ppt

Screenshot_20180422-073718.png
 
God morgen :) i dag blir det håndball cup på oss her i huset :)
 
Lillemor trenger tid på å modnes på at pappa skal stå opp med henne...

Vi har kommet skjevt ut med denne her. Med de andre sto mannen opp søndag, jeg lørdag, fra de var små. Men hun er mammadalt og nekter. Jeg får ikke sove likevel og mannen sover lett, så jeg har bare stått opp. Og nå vil hun ikke endre på det. Så drøyt en time har vi brukt nå på å kose og snakke og tøyse og kose mer før hun bestemte seg for at pappa kunne bli med henne på badet.

Det er nå tross alt en helt kompetent far, som kan å vaske, bytte bleie og kle på. Tirsdag og onsdag har han ansvar alene siden jeg drar ca kl 5 tirsdag og kommer hjem onsdag kveld. Trolig mer stressende for ham (guttungen skaø spille huskonsert med kulturskolen tirsdag) enn de seks dagene i juni hvor ungene tross alt ikke har så mange forpliktelser. Det er siste skoledag i første klasse som mellomste må rekke dagen etter vi drar og ellers er det bare sfo og bhg i skoleferien så han har mulighet til å levere dem siden han selv trolig må jobbe. De har ei helg utrn oss da, st.hans, så jeg tipper de blir sammen med min familie. Det er superstress å lage til maten ,vi pleier ha grillspyd, som ungene nesten ikke spiser (jentene. Guttungen spiser og jeg elsker det men han og jeg er jo i Danmark da) så jeg foreslår muligens noe enklere. Burgere og pølser?

Det er jo bryllupsdagen vår også. Men jeg tilbrakte vår ti års bryllupsdag alene med jentene mens han var med eldste på tur i fjor, så han blir alene med dem nå i år. Jaja.

Men hvordan i all verden rotet jeg meg til å planlegge st.hans jeg ikke skal være med på, av å egentlig nyte at jeg ligger alene i senga?
 
Sånn. Da er genseren sammenvevd i skuldrene så den kan prøves før jeg strikker på armer og krave. Håper den er lang nok i kroppen ellers må jeg gjøre noe.
Men tror det passer, og kan dampes i lengderetningen ikke som om gutten trekker i bredde uansett.

Nå skal den jo neppe brukes før til høsten da. Men jeg tok 10 år i lengde og 8 i bredde og det burde være stort nok.
Så flink og effektiv du er :)
 
Back
Topp