Skravletråd April

Min kar elsker jo festdrakten sin, som er ganske lik farens bunad. I fjor skulle han gå i korpsgenser og ble svært lei seg, men de fikk gå i korpsgenser eller festdrakt/bunad siden de var aspiranter. I år er det uniform. Men han fastslo i fjor at da ville han skifte etter toget. Så det gjør han muligens i år. Ordner seg det. Jeg henger drakta i garderoben der instrumenter-bokser etc er, den er låst under toget og jeg har nøkkelen til de skal legge fra seg instrumentene etterpå, det er flere som skifter da og der kan han gjøre
Festdrakt er det noen år siden min brukte sist faktisk
 
Hei søta![emoji7] hvordan går det med deg?
Går litt sånn opp og ned... har det ikke helt topp om dagen desverre. Men men... i gang med PP 6 nå. Håper spiren sitter. Så kan jeg begynne å tenke på meg selv og fremtiden ;)
 
Jepp. Det er de.

Jeg glemmer aldri at de har fast oppstilling en tre fire av dem mellom ei høyblokk (studenthjem) og en fjellvegg og slår i alle på en gang på slaget klokken... Hodet mitt sier ni. Men det kan ha vært ti. En søndag morgen i eksamenstiden. Skvatt heftig ja....
Haha! Herlig :p
 
De sto der deretter og trommet ganske lenge før de begynte å gå. På pur F, det er jeg ganske sikker på ;-)

Jeg bodde der i fire år så jeg lærte etterhvert at neida, ingen skyter ;-)
Men intenst var det
 
De sto der deretter og trommet ganske lenge før de begynte å gå. På pur F, det er jeg ganske sikker på ;-)
Eller for å glede dere studenter. Tidlig en søndags morgen :p
 
Eller for å glede dere studenter. Tidlig en søndags morgen :p
Det er på akkurat dette det blir meget klart at 14 år i Bergen ikke gjorde meg til noen bergenser. To av ungene mine er født der, men bergensere er de ikke (brannsuppotere. Men ikke bergensere)

Jeg har aldri skjønt greia med buekorps.
Korps, ja. Musikk. Men bare trommer....vi skulle hatt et par av dem da, etter sommeren står skolekorpset her uten trommeslager
 
Har virkelig ikke lyst til å stå opp kl 5 i morgen tidlig :(
Skjønner jeg godt, jeg har vekking på seks og skal prøve å stå opp da. Men det har jeg altså fem dager i uka, og står opp en plass mellom da og sju.. Som er årsaken til at jeg kommer sent på jobb...
 
Det er på akkurat dette det blir meget klart at 14 år i Bergen ikke gjorde meg til noen bergenser. To av ungene mine er født der, men bergensere er de ikke (brannsuppotere. Men ikke bergensere)

Jeg har aldri skjønt greia med buekorps.
Korps, ja. Musikk. Men bare trommer....vi skulle hatt et par av dem da, etter sommeren står skolekorpset her uten trommeslager
Sitter å ser brann kamp akkurat nå ;) heia brann!
 
Sitter å ser brann kamp akkurat nå ;) heia brann!
Mannen også.

Jeg så straffen. Jeg sitter egentlig og spiser kveldsmat. Ferdig nå, da blir det sofa, mobil og er øye på tv til kampen er over. Deretter legger jeg meg.
 
Skjønner jeg godt, jeg har vekking på seks og skal prøve å stå opp da. Men det har jeg altså fem dager i uka, og står opp en plass mellom da og sju.. Som er årsaken til at jeg kommer sent på jobb...
Det var tidlig. Hvor skal du?
Jeg må opp hver mandag kl 5 slik at jeg kommer meg veldig tidlig på jobb slik at jag kan dra tidlig for å nå å hente eldste når han er ferdig på fysio
 
Mannen også.

Jeg så straffen. Jeg sitter egentlig og spiser kveldsmat. Ferdig nå, da blir det sofa, mobil og er øye på tv til kampen er over. Deretter legger jeg meg.
Ja, blir nok sengen her også straks... sliten :(
 
Back
Topp