Skravletråd April

Du har blitt et vanedyr![emoji38]
Deilig å trene på dagtid?
Veldig deilig.
Og en stor fordel når man brått kommer på det som skulle gjøres i kveld slik at jeg ikke hadde hatt tid til å trene...
 
Her må jeg ha nye klær og kengubarnet
Jeg håper yngste kan ja en festdrakt jeg har etter mellomste.
Jeg håper mellomste sin har nok å gå på til at den kan passe i år også.
Jeg er ganske sikker på at guttungen sin kan passe. Men han går i uniform til toget er ferdig i alle fall.
Jeg er ikke nevneverdig ulik str jeg var i mai i fjor så det bør vel ideelt sett gå bra og jeg mener mannen sin også skal passe.

Så helst er det bare en tur til mamma for å legge opp ei jentedrakt og ned ei anna
 
Jeg håper yngste kan ja en festdrakt jeg har etter mellomste.
Jeg håper mellomste sin har nok å gå på til at den kan passe i år også.
Jeg er ganske sikker på at guttungen sin kan passe. Men han går i uniform til toget er ferdig i alle fall.
Jeg er ikke nevneverdig ulik str jeg var i mai i fjor så det bør vel ideelt sett gå bra og jeg mener mannen sin også skal passe.

Så helst er det bare en tur til mamma for å legge opp ei jentedrakt og ned ei anna
Her tror jeg det blir dress til kengubarnet fir første gang
 
Her tror jeg det blir dress til kengubarnet fir første gang
Min kar elsker jo festdrakten sin, som er ganske lik farens bunad. I fjor skulle han gå i korpsgenser og ble svært lei seg, men de fikk gå i korpsgenser eller festdrakt/bunad siden de var aspiranter. I år er det uniform. Men han fastslo i fjor at da ville han skifte etter toget. Så det gjør han muligens i år. Ordner seg det. Jeg henger drakta i garderoben der instrumenter-bokser etc er, den er låst under toget og jeg har nøkkelen til de skal legge fra seg instrumentene etterpå, det er flere som skifter da og der kan han gjøre
 
Back
Topp