Skravletråd April

I morgen starter ny uke, noen planer?

Her har jeg innlevering av oppgaven i morgen, foreldresamtale med eldste på torsdag som også er min bursdag og fri på fredag kombinert med vennegruppe med mellomste
I morgen skal vi på babysang og tirsdag 2-årskontroll med eldste. Ellers håper jeg på fint vær og mange trilleturer.
 
Musikk korps ;) i Grieghallen :) buekorps er jo ett sikkert vårtegn her i Bergen:)
Jepp. Det er de.

Jeg glemmer aldri at de har fast oppstilling en tre fire av dem mellom ei høyblokk (studenthjem) og en fjellvegg og slår i alle på en gang på slaget klokken... Hodet mitt sier ni. Men det kan ha vært ti. En søndag morgen i eksamenstiden. Skvatt heftig ja....
 
I morgen starter ny uke, noen planer?

Her har jeg innlevering av oppgaven i morgen, foreldresamtale med eldste på torsdag som også er min bursdag og fri på fredag kombinert med vennegruppe med mellomste

Har jobb hver dag, møte med eiendomsmegler på onsdag, konsulentfirma på fredag og pappa på besøk til helgen[emoji2]
 
I morgen starter ny uke, noen planer?

Her har jeg innlevering av oppgaven i morgen, foreldresamtale med eldste på torsdag som også er min bursdag og fri på fredag kombinert med vennegruppe med mellomste

Skypesamtale med sjefen i selskapet i morgen. Ang tanker om fremtidig kontorlokaler.... Gleder meg ikke.

Foreldresamtale for begge ungene på tirsdag og deretter ha med meg begge jentene på guttungens korpsøvelse.
Resten av uka sånn relativt normal tror jeg.
 
Back
Topp