Skravletråd April

Jeg må opp hver mandag kl 5 slik at jeg kommer meg veldig tidlig på jobb slik at jag kan dra tidlig for å nå å hente eldste når han er ferdig på fysio
Hektisk start på uken. Savner av og til å kunne ha fleksi tid jeg også...
 
Jeg må opp hver mandag kl 5 slik at jeg kommer meg veldig tidlig på jobb slik at jag kan dra tidlig for å nå å hente eldste når han er ferdig på fysio
Heftig start på uka.

Forbereder meg på guttungens sedvanlige mandagssyke jeg. Lurer på om han noen gang kommer til å skjønne at "ja. Mandager er kjipe, men jeg er ikke syk"
 
Hektisk start på uken. Savner av og til å kunne ha fleksi tid jeg også...
Heftig start på uka.

Forbereder meg på guttungens sedvanlige mandagssyke jeg. Lurer på om han noen gang kommer til å skjønne at "ja. Mandager er kjipe, men jeg er ikke syk"
Fleksitid er gull.
Er ganske heftig å starte dagen så tidlig, men er også utrolig deilig å slutte tilsvarende tidlig :)
Man før liksom litt mer ut av dagen da
 
Fleksitid er gull.
Er ganske heftig å starte dagen så tidlig, men er også utrolig deilig å slutte tilsvarende tidlig :)
Man før liksom litt mer ut av dagen da
Ja. Man får jo det da.

Jeg skal visst litt tidlig på jobb jeg også.
Mannen tar levering, så jeg bare hjelper litt i logistikken også drar jeg på jobb.
 
Skal jeg få full dag på jobb må jeg være der 06:30, men har en del + tid så ikke så ille om jeg blir litt forsinket.
Gleder meg til 15. mai, da går vi over til sommertid :)
Herlig
Det savner jeg fra staten.
Nå jobber jeg privat. Og vi har sommertid i juli. I år skal jeg jobbe 7 dager av juli, normalt har jeg hatt fire uker ferie i juli.
 
Herlig
Det savner jeg fra staten.
Nå jobber jeg privat. Og vi har sommertid i juli. I år skal jeg jobbe 7 dager av juli, normalt har jeg hatt fire uker ferie i juli.
Er litt usikker på hvor lang ferie jeg skal ha.
Skal ha 3 uker ferie, men vurderer også å avspasere en uke....
 
Back
Topp