Denne oksesteika var vel og merke liten, en kg, men det gikk fortere enn ventet. 53 grader allerde. Skrudde ned ovnen jeg. Vi skulle jo ikke ha middag helt enda, og må ordne poteter og gulrot og sånn også.
Håper middagen smakte![emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne oksesteika var vel og merke liten, en kg, men det gikk fortere enn ventet. 53 grader allerde. Skrudde ned ovnen jeg. Vi skulle jo ikke ha middag helt enda, og må ordne poteter og gulrot og sånn også.
Mannen har hatt migrene siden I går, og blir ikke bedre. Han har ikke tatt medisinen sin i dag, for han ble kvalm av den i går. Han kastet opp i dag da, så det spørs om han skulle ha tatt medisinen sin likevel.
Jeg liker ikke kø!!!!
Du tar meg igjen utover mndDere er i siget, du og Kengu[emoji1]
Vent på meg!![emoji23]
Finnes sikkert noenHvem gjør vel det?![emoji13]
Jupp det har jegKommet deg hjem Kengu?
Spør om han gidder å komme å ta min ogsåSnille mannen, dro og vasket bilen min
Ha ha ja jøss å stå i den køen hjem etterpåSpør om han gidder å komme å ta min også
Må sjekke yr.no.
Om været tillater det så kjøper jeg en sekk jord neste uke. Må få plantet noe nå!
Det er så koselig[emoji1]
Her har vi plantet meloner idag!
Under 1 t igjen
Hjemme-påske-dag tar på strømmen på mobilen.... Tilkoblet lader igjen.
Grøss som det lukter i huset
Er såååå glad jeg ikke er ute å kjører på veiene her i distriktet i dagHa ha ja jøss å stå i den køen hjem etterpå
Da har gjestene dratt, og jeg er totalt utslitt.
Tror jeg skipper trening i dag
Ble annerledes enn tenkt .Men det kommer du vel tilHåper middagen smakte![emoji1]
Herlig! Fått det til før?Det er så koselig[emoji1]
Her har vi plantet meloner idag!
Ikke bra, ikke braMin ligger nesten konstant i lader[emoji38] mistenker at den holder på å dø fra meg...