Skravletråd April

Hjemme-påske-dag tar på strømmen på mobilen.... Tilkoblet lader igjen.

Hjemme-påske-dag tar på strømmen på mobilen.... Tilkoblet lader igjen.

Samme her, og jeg så akkurat at ledningen til laderen har fått et kutt, så den må kastes. Så nå Må jeg lete etter en ny ledning.

Samme her, og jeg så akkurat at ledningen til laderen har fått et kutt, så den må kastes. Så nå Må jeg lete etter en ny ledning.
Kjedelig.

Vi er nede i to ladere hjemme (som vi vet hvor er) fordelt på tre mobiler og et nettbrett. Jeg har en på jobb i tillegg, jeg må jo helt klart lade der også, daglig.

Kjedelig.

Vi er nede i to ladere hjemme (som vi vet hvor er) fordelt på tre mobiler og et nettbrett. Jeg har en på jobb i tillegg, jeg må jo helt klart lade der også, daglig.

Vi hadde mange ladere etter å ha fått med ny lader hver gang vi kjøper ny mobil (vi er flinke til å slite ut mobiler gitt), men nå aner jeg ikke hvor de fleste er :(
Har vel bare 1 nå.

Vi hadde mange ladere etter å ha fått med ny lader hver gang vi kjøper ny mobil (vi er flinke til å slite ut mobiler gitt), men nå aner jeg ikke hvor de fleste er :(
Har vel bare 1 nå.
Har hatt mange. Men flere er ødelagt ledning på. Og noen er borte.

Da har gjestene dratt, og jeg er totalt utslitt.
Tror jeg skipper trening i dag

God morgen.

Bare 24 dager igjen av perm. Og jeg starta den med våken natt da den første hoppa mi gjør seg klar til å føde

Har mye sympati hun har gått drektig i 306 dager

Oi, det var langt svangerskap[emoji1]
Nyt de siste permisjonsdagene!

Back
Topp