Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja da blir det lite tid til skravlingFår gjeser senere i dag, og huset er ikke helt klart enda
Viktig med mat i kroppen jeg ble så ødelagt i kroppen etter den lille vaskinga at jeg har vært i senga noen timer :/Så bra!
Jeg har fått satt på en oppvaskmaskin, vasket plastikk og lagt bort litt klesvask. Mye mer som lå gjøres, men jeg ble sulten ^^
Men travelt nå hun irriterer storesøstra si mer og mer med at hun nå når henne overalt. HahaSå gøy
Viktig med mat i kroppen jeg ble så ødelagt i kroppen etter den lille vaskinga at jeg har vært i senga noen timer :/
Nei får ikke tatt bilde jeg er fornøyd med. Haha skulle gjøre det nå i formiddag. (Må få et bra bilde til sy kontoen på instagram) men ble så ødelagt etter vaskinga at jeg har ligget noen timer i senga :/Har du postet bilde enda?
Ja. Altfor fort babyen min blir så fort storGår fort da ja
Definitivt.Ånei ><
Hva gjør du da? Det setter vel smak på poteten det?
Gøy med litt kjole i hverdagenHerlig da
Min gikk rundt bordet litt før, travelt når de starter med detJa. Altfor fort babyen min blir så fort stor
Det er detGøy med litt kjole i hverdagen
Definitivt.
Alternativ middag.
Oksesteik servert med ris .
Du har fått en god start ja100 innlegg i dag, kommet godt i gang hvertfall
Aner ikke faktisk jeg liker ikke bli lurt heller og orker ikke lure andreIkke jeg heller. Hvorfor har vi egentlig en slik dag? Hva er poenget?
Spent hva jeg har. Må vel inn å sjekke14 innlegg på siste oppdatering men den er rett nok fra kl 10.50 og jeg har da skravlet noe siden den tid.
Det kommer vel ny om halvannen time, kanskje jeg kan se hvor langt jeg er kommet da.
Blir god å bare stå å godgjøre seg elstraDenne oksesteika var vel og merke liten, en kg, men det gikk fortere enn ventet. 53 grader allerde. Skrudde ned ovnen jeg. Vi skulle jo ikke ha middag helt enda, og må ordne poteter og gulrot og sånn også.
Jada, god ble den. Om enn tilslutt litt mer stekt enn planlagtBlir god å bare stå å godgjøre seg elstra
Jada, men ikke helt det som var tenktRis er godt da
Improvisering må til av og til.Jada, men ikke helt det som var tenkt
Ungene etterlyste grønnsaker, og resten av gulrøttene var kokt sammen med potetene, så de fikk agurk og paprika...