Skravletråd April

Må sjekke yr.no.
Om været tillater det så kjøper jeg en sekk jord neste uke. Må få plantet noe nå!

Så bra!
Jeg har fått satt på en oppvaskmaskin, vasket plastikk og lagt bort litt klesvask. Mye mer som lå gjøres, men jeg ble sulten ^^
Viktig med mat i kroppen :) jeg ble så ødelagt i kroppen etter den lille vaskinga at jeg har vært i senga noen timer :/

Har du postet bilde enda?
Nei får ikke tatt bilde jeg er fornøyd med. Haha :p skulle gjøre det nå i formiddag. (Må få et bra bilde til sy kontoen på instagram) men ble så ødelagt etter vaskinga at jeg har ligget noen timer i senga :/

14 innlegg på siste oppdatering men den er rett nok fra kl 10.50 og jeg har da skravlet noe siden den tid.

Det kommer vel ny om halvannen time, kanskje jeg kan se hvor langt jeg er kommet da.
Spent hva jeg har. Må vel inn å sjekke

Denne oksesteika var vel og merke liten, en kg, men det gikk fortere enn ventet. 53 grader allerde. Skrudde ned ovnen jeg. Vi skulle jo ikke ha middag helt enda, og må ordne poteter og gulrot og sånn også.
Blir god å bare stå å godgjøre seg elstra :)

Sitter med Lillejenta på fanget og ser på Gilmore girls. Hun sover, jeg er trøtt.

Ris er godt da :)
Jada, men ikke helt det som var tenkt

Ungene etterlyste grønnsaker, og resten av gulrøttene var kokt sammen med potetene, så de fikk agurk og paprika...

Jada, men ikke helt det som var tenkt

Ungene etterlyste grønnsaker, og resten av gulrøttene var kokt sammen med potetene, så de fikk agurk og paprika...
Improvisering må til av og til.

Back
Topp