Skjønner deg.Kjenner jeg blir litt Hellstrøm når råvarene et ræva
Ordnet det seg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner deg.Kjenner jeg blir litt Hellstrøm når råvarene et ræva
Ja heldigvisMen så kommer våren
Hjelper ikke å bli detKjenner jeg blir litt Hellstrøm når råvarene et ræva
Ja heldigvis
Steika nådde 73 grader så jeg tok den ut men etter å ha laget saus syntes jeg det så ut som det som kom ut var ganske rødt så jeg sjekka. Den var mer rosa enn vi setter pris på. Jeg og mannen hadde vel spist den, men ungene trenger den mer stekt, så jeg satte den inn igjen. Og siden har det bare gått ned. Den viste 65 når jeg satte den inn igjen og 57 nå.
Vel og merke var ikke steketermometeret helt godt, men jeg byttet batteri så ble det i det minste stabilt. Men kjøttet er åpenbart ikke helt ferdig
Greit. Potetene er ikke ferdige og mellomste er... Ikke hjemme i alle fall
Men hvordan vet jeg da når den er ferdig tro?
Elsker våren jegVår er herlig!
Jepp. Grillet hele hvitløk i ovnen nåSkjønner deg.
Ordnet det seg?
Er du fornøyd igjen da?Jepp. Grillet hele hvitløk i ovnen nå
Jo littHjelper ikke å bli det
Jo littHjelper ikke å bli det
Jepp. Og sultenEr du fornøyd igjen da?
Jepp. Grillet hele hvitløk i ovnen nå
Neida gjør ikke detJo litt
He he så braJepp. Og sulten
Skår toppen av hele hvitløken. La på litt smør og salt. Pakket inn i folie. En time i ovnen. Har ikke smakt enda da. Så vet ikke om det er noe godt enda. Skal si ifra etterpåHvordan gjorde du det? Prøvde det en gang for en stund siden, men jeg kan ikke ha gjort det riktig. Mulig at jeg brukte feil hvitløk. Skulle ikke skrelle den, men det var så knotete å få innholdet ut av skallet, var jo mange fedd.
Skår toppen av hele hvitløken. La på litt smør og salt. Pakket inn i folie. En time i ovnen. Har ikke smakt enda da. Så vet ikke om det er noe godt enda. Skal si ifra etterpå
Tørrkokte poteter....