Skravletråd April

Sant nok. Hvordan går det med deg nå?
Ikke så bra :/ kjenner jeg har ekstremt vondt og er sliten. Måtte dusje med eldste. Det tar på kroppen. Og hjelpe til med å bade yngste. Som absolutt sliter på kroppen

Så hyggelig å få høre at man ødelegger enda noens liv med å flytte. Nå er jeg piss lei. Hadde de ønsket så sterkt at vi fortsatt skulle bo her, burde de endret seg for årevis siden eller vist det før. Det er bare så så mye et menneske skal tåle.
Mine fire søskener har flyttet. Hørte ingenting. Men så fort vi skal flytte er det helt krise... gir meg over altså...

Så hyggelig å få høre at man ødelegger enda noens liv med å flytte. Nå er jeg piss lei. Hadde de ønsket så sterkt at vi fortsatt skulle bo her, burde de endret seg for årevis siden eller vist det før. Det er bare så så mye et menneske skal tåle.
Mine fire søskener har flyttet. Hørte ingenting. Men så fort vi skal flytte er det helt krise... gir meg over altså...
Så kjipt altså

Tror kanskje den eldste jenta mi har potensiale til å like kjoler likevel. Når jeg har tatt på meg min hjemmesydde kjole nå for tredje dag på rad kommer hun løpende etter å vil ha på sin snurrekjole også :p

Fikk vi se bilde??[emoji1]

Hmmm. Skulle trene. Har fått sure oppstøt og er ekkel i magen, og jeg duppet nok litt av da jeg la Lillejenta. Kroppen vil absolutt ikke trene! Får gi det litt tid og så ser jeg hva jeg får til senere i kveld.

14 innlegg på siste oppdatering men den er rett nok fra kl 10.50 og jeg har da skravlet noe siden den tid.

Det kommer vel ny om halvannen time, kanskje jeg kan se hvor langt jeg er kommet da.

Dere er i siget, du og Kengu[emoji1]
Vent på meg!![emoji23]

Litt forbanna nå. Bedt inn til middag etterpå. Skulle ha bakt hvitløk til tilbehør. Kjøpte 3 pakker på kiwi i går, åpner hvitløken og den er muggen som fa**!! Gode råd er dyre, hiver meg i bilen og stikker innom nærmeste "innvandrerbutikk". Kjøper 3 store strømper med små hvitløk.. Det får duge. Dyre var de også.
Oppdaget nå at ALLE er muggne! Så forbanna nå!

Oh no, så kjedelig!![emoji30]

Back
Topp