Skravletråd April

Det er nesten sånn at jeg vurderer å legge meg, jeg er helt ødelagt i kropp og sjel :(
Men jeg føler at jeg må trene, for jeg har knapt bevegd meg i dag. Har ikke lyst til å gå en tur, i tilfelle magen finner ut at den skal fungere :P
 
Så hyggelig å få høre at man ødelegger enda noens liv med å flytte. Nå er jeg piss lei. Hadde de ønsket så sterkt at vi fortsatt skulle bo her, burde de endret seg for årevis siden eller vist det før. Det er bare så så mye et menneske skal tåle.
Mine fire søskener har flyttet. Hørte ingenting. Men så fort vi skal flytte er det helt krise... gir meg over altså...

Så frustrerende[emoji20]
Vil tro dere gjør det som er best for dere! Stå på![emoji173]️
 
Mistenker at det ikke er bra for hverken magen eller ånden å spise to hele ovnsbakte hvitløk til middag. Smakte godt. Lukter ikke blomster på vei ut...
 
Det er nesten sånn at jeg vurderer å legge meg, jeg er helt ødelagt i kropp og sjel :(
Men jeg føler at jeg må trene, for jeg har knapt bevegd meg i dag. Har ikke lyst til å gå en tur, i tilfelle magen finner ut at den skal fungere :p
Kanskje du heller trenger hvile? Håper formen er bedre i morgen ;)
 
Hmmm. Skulle trene. Har fått sure oppstøt og er ekkel i magen, og jeg duppet nok litt av da jeg la Lillejenta. Kroppen vil absolutt ikke trene! Får gi det litt tid og så ser jeg hva jeg får til senere i kveld.

Eller i morgen[emoji6]
Ikke press deg for hardt!
 
Hehe, kom til det ja[emoji28]
Men ris er også godt!
Hva skjedde med vannet til potetene?!
Åpenbart hadde mannen mindre vann i enn det var behov for i forhold til varmen han satte det på. Jeg sjekka ikke. Det lukta plutselig svidd.
 
Det er nesten sånn at jeg vurderer å legge meg, jeg er helt ødelagt i kropp og sjel :(
Men jeg føler at jeg må trene, for jeg har knapt bevegd meg i dag. Har ikke lyst til å gå en tur, i tilfelle magen finner ut at den skal fungere :P

Ta en hvil isteden du![emoji173]️ høres ut som om du trenger det!
 
Back
Topp