Skravletråd April

Effektivitet?

Vaskemaskinen ferdig, putt o trommelen.
Tømme trommelen først og tlf tørkeskapet når en er igang.

Mist i den store haugen en nå har av klær som skal brettes, sitter mor.

Med et strikketøy
 
Effektivitet?

Vaskemaskinen ferdig, putt o trommelen.
Tømme trommelen først og tlf tørkeskapet når en er igang.

Mist i den store haugen en nå har av klær som skal brettes, sitter mor.

Med et strikketøy
Kjenner til den der :p satt selv med strikketøyet isted. Klarte ikke gjøre noe arbeid
 
Mannen skulle gå å legge ei sovende jente i senga og så komme ut fordi jeg kunne trengt å hvilt en veldig vond rygg.

Det er 1,5 time siden... og ingen mann er kommet ut av rommet. Hvilket betyr at jeg har måttet ha eldste og aktivisere henne

Er litt sur nå altså..
 
Mannen skulle gå å legge ei sovende jente i senga og så komme ut fordi jeg kunne trengt å hvilt en veldig vond rygg.

Det er 1,5 time siden... og ingen mann er kommet ut av rommet. Hvilket betyr at jeg har måttet ha eldste og aktivisere henne

Er litt sur nå altså..
Jeg hadde blitt aggressiv!
 
Her er mannen bortreist, og barna har fått besøk. Mellomse ei venninne og eldste to kamarater. 6 unger. Jeg har lyst å rømme [emoji85]
 
God morgen! Hunden oppførte seg eksemplarisk i natt også! :D Likevel fikk jeg ikke sove lenger enn til 7.30. Trøsten er vel at jeg forhåpentligvis klarer å sovne tidlig i kveld! Synes alltid det er vanskelig å sovne på søndager, uansett hvor trøtt jeg er...

Flink hund[emoji2]
 
Haha[emoji28] jaja, alle kan ikke være kjappe[emoji23]
Men fordelen med at jeg bakte på fredag, er at da slipper jeg å gjøre det i dag :)
 
Mannen skulle gå å legge ei sovende jente i senga og så komme ut fordi jeg kunne trengt å hvilt en veldig vond rygg.

Det er 1,5 time siden... og ingen mann er kommet ut av rommet. Hvilket betyr at jeg har måttet ha eldste og aktivisere henne

Er litt sur nå altså..

Har han sovnet?
 
Det er nedtur[emoji30]
Ja. Og idag som det var meldt så varmt, regner det.

Håper på bra vær til uka og neste helg sånn langtidsvarselet sier. Det hadde gjort seg
 
Jeg orker ingenting I dag, og er alene med ungene. Det er jo ingenting å finne på ute heller. Jeg vil flytte!
 
Det skal vi nok.

Kjekt å treffe folka
Alle mine søskenbarn og ungenes tremenning på min farsside. Lillemor vil treffe ei som.jobber i bhg også. Ene tremenningen hennes er nemlig vikar i barnehagen hennes :)
Koselig det ja
 
Back
Topp